Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان با رسیدن به فروش ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا شب گذشته رکورد پرفروش ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را شکست.


پیش از این فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی، به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی سینمای ایران معرفی شده بود که «متری شیش و نیم» در سه هفته توانست رکورد فروش این فیلم را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان، از اولین گزینه های اکران نوروزی بود که همان روزهای نخست نمایش، با استقبال مخاطبان مواجه شد.


پیمان معادی، پری ناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و نوید محمد زاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.
سرمایه گذاران: سید جمال ساداتیان - محمدصادق رنج کشان

 

فیلم نیوز

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پرفروش سینما فیلم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان