Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:40:22 GMT

نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۷۴۸

نقص فنی سیستم ترمز خودکار نیسان برطرف می‌شود

سازمان ایمنی ترافیک جاده و بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا قرار است ترمز اضطراری خودکار در خودروهای نیسان را تحت بررسی و موشکافی دقیق خود قرار دهد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش پرونده‌ای در خصوص مشکل و نقص فنی در خودروهای نیسان مدل راگ که در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی به تولید رسیده‌اند، تشکیل شده بود که این پرونده شامل ۶۷۵ هزار دستگاه نیسان راگ می‌شود که رانندگان این خودروها در شکایت خود اعلام کرده بودند که این خودروها بدون هیچ مانع و مشکلی در جاده و بزرگراه به طور ناگهانی ترمز کرده و از سیستم ترمز اضطراری خودکار بکار رفته در خودرو استفاده می‌کند که این مساله می‌تواند در سرعت‌های بالا بسیار خطر آفرین و دردسرساز باشد و منجر به تصادفات مرگبار و سوانح رانندگی ناگواری در جاده‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب سایت The Car Connection، شرکت خودروسازی نیسان بعد از تشکیل این پرونده اعلام کرده بود که به سرعت مشکل و نقص فنی مربوطه را تحت بررسی قرار داده و با سازمان ایمنی ترافیک در بزرگراه‌های آمریکا و همچنین اداره حمل و نقل و کانادا نیز در این خصوص همکاری‌های لازم را خواهد کرد. این خودروساز همچنین از تمامی دارندگان خودروهای مذکور که با این مشکل مواجه شده بودند درخواست کرده که هر چه سریع‌تر به نمایندگی‌های مجاز مربوطه مراجعه کرده و از به روز رسانی‌های نرم افزاری این شرکت بهره مند شوند. این در حالی است که نقص امنیتی و ایمنی این خود را تا پایان منجر به تصادفات مرگبار نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیسان موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مزایده پنج خودروی خارجی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی خبر داد و گفت: در چند روز آینده املاک این متهم نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک‌حسینی، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران صندوق کثیرالشاکی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شد تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.

وی افزود: این کار در نوع خود فوق‌العاده بود و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پرونده همچنان در دادسرا است و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده‌گذاران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: پرونده به‌صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک‌حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، با وجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده‌گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک مربوط به متهم در بهمئی، انجام می‌شود، گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود، همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد، می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

کد خبر 747539

دیگر خبرها

  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ویژگی‌های یک بشقاب غذای سالم
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟