Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:11:00 GMT

توزیع کمک های مردمی در مناطق سیل زده عادلانه باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۸۵۴

توزیع کمک های مردمی در مناطق سیل زده عادلانه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر چهارشنبه در دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با اشاره به حادثه سیل در استان لرستان و سفر به این مناطق و حجم خسارات وارده اظهار کرد: با توجه به گستردگی خسارات به منازل مردم باید به شکلی اطلاع رسانی کرد تا افراد صاحب تمکن و توانمند بتوانند کمک‌های خود را به مرجع صحیح برای احداث مسکن برسانند و در جذب افراد خیر تلاش مؤثری کرد تا این کمک‌ها به شکل درست تری به افراد نیازمند برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توزیع عادلانه کمک‌های مردمی را مهم دانست و اظهار داشت: با اولویت بندی نیازهای خسارت دیدگان در خصوص احداث و تأمین مسکن معیارهای فنی و کارشناسانه را مورد توجه قرار دهید تا حق کسی که ضعیف‌تر است و توان مراجعه ندارد پایمال نشود.

امام جمعه قزوین با اشاره به ایجاد امید در مردم منطقه سیل زده گفت: حضور نیروهای جهادی و روحانیون و افراد خیر که با شرایط سخت در حال امداد رسانی هستند موجب تقویت روحیه آسیب دیدگان می‌شود و امیدواریم این خدمت رسانی تداوم یابد.

اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین نیز با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات این نهاد اظهار داشت: بنیاد مسکن استان قزوین با تهیه ۱۰۰۰ طرح هادی روستایی و اجرای ۳۸۶ طرح بهسازی محیط روستاهای استان در حال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم است.

وی با اشاره به بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه در گیلان غرب توسط بنیاد مسکن قزوین گفت: احداث ۳۸۰۰ واحد مسکونی در این منطقه به اتمام رسیده و بازسازی هم تکمیل شده و در حال حاضر ساخت ۲۶۰۰ الی ۳۰۰۰ واحد روستایی در شهرستان سیل زده دلفان در استان لرستان را آغاز کرده‌ایم.

در ادامه حجت الاسلام رمضانی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با اشاره به دهه حساب ۱۰۰ امام تأسیس بنیاد مسکن را مولود درایت و دور اندیشی امام (ره) در اولین روزهای انقلاب دانست و از خدمات ارائه شده تشکر کرد.

کد خبر 4593654

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان قزوین آیت الله عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح چهارشنبه در نشست با مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سال آینده نیز پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شامل چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری افتتاح و به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با اشاره به تعهد دولت مبنی بر تأمین یک میلیون مسکن در کشور، بیان کرد: علی‌رغم اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده بود، اما اکنون عملیات اجرایی ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر با اشاره به آماده‌سازی قطعات ۳۷ و ۱۰۸ هکتاری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره همراه و همیار دولت‌ها بوده و با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و مسکونی کارنامه درخشانی در این زمینه دارد.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، نظامات مهندسی و مهندسین بسیجی با سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با هدف محرومیت زدایی در نقاط محروم این استان به طور جهادی همکاری لازم را به عمل می‌آورند.

امید گوهری گفت: اعزام گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و افتتاح عملیاتی پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم از جمله اقدامات مهم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق (ع) استان است.

کد خبر 6080535

دیگر خبرها

  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین