Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:22:31 GMT

ایران از موضوعات کارگروه گفت‌وگوی راهبردی آمریکا و قطر

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۹۲۶

ایران از موضوعات کارگروه گفت‌وگوی راهبردی آمریکا و قطر

وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که در کارگروه سیاست گفت‌وگوی راهبردی آمریکا و قطر که در آمریکا برگزار شد، شرکت کنندگان درباره ایران نیز بحث و تبادل نظر کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارگروه سیاست گفت‌وگوی استراتژیک قطر و آمریکا روز سه‌شنبه با حضور نمایندگانی از دو کشور در واشنگتن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است که شرکت کنندگان در این جلسه درباره مسائل مهم منطقه‌ای، شامل اتحاد استراتژیک خاورمیانه، همبستگی شورای همکاری خلیج (فارس)، ایران، عراق و سودان بحث و رایزنی‌های مفصلی انجام داده‌اند.

وزارت امورخارجه آمریکا همچنین آورده است که دو طرف درباره افزایش همکاری‌ها در زمینه دفاعی، هواپیمایی، آموزش و فرهنگ گفت‌وگو کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط آمریکا قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در مورد گوگل پلی گفت: تاکنون دو بار درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی را در کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه ارایه کردیم که هر دو بار با آن مخالفت شد و پیش از سال برای سومین بار این درخواست را ارایه کردیم که قرار شد بررسی مجدد شود و امیدوارم در جلسه آتی که قرار است هفته آینده برگزار شود این درخواست در این کارگروه مطرح شده و امیدوارم دوستان همراهی کنند که رفع فیلتر صورت گیرد.
وی افزود: این کارگروه، ۱۲+۱ عضو دارد که شامل ۱۲ عضو صاحب رای و به علاوه مرکز ملی فضای مجازی به عنوان سیزدهمین عضو این کارگروه هستند که در این بین اکثریت با نمایندگان دولت نیست چراکه دولت در مجموع ۶ رای دارد و باید به صورت جمعی تصمیم گیری شود.
زارع پور با اشاره به اینکه در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها تا امروز بیش از ۷ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش قرار گرفته که بیش از یک سوم از کشور می‌شود، تصریح کرد: هدف گذاری شده که امسال به ۱۴ میلیون خانوار تحت پوشش برسیم.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه  هدف گذاری دوم امسال این است که حداقل ۲ میلیون خانوار امسال سرویس دریافت کنند، خاطرنشان کرد: این کار بسیار سختی است چراکه در طول یک دهه کمتر از ۵۰۰ هزار نفر سرویس گرفتند که می‌خواهیم این عدد را در طول یکسال به چهار برابر برسانیم و امیدوارم با همکاری شهرداری‌ها و مسوولان محلی این اتفاق رقم بخورد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت‌های امسال در حوزه فضایی افزود: امسال برنامه ریزی‌های زیادی درباره ساخت و پرتاب ماهواره صورت گرفته است و همچنین رویداد‌های فضایی متعددی داریم که ظرف یکی دو ماه آینده اولین رویداد‌ها در مورد رونمایی از ماهواره‌های جدید و پرتاب آنها اتفاق می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • اهداف راهبردی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • ۱۲ نکته مهم درباره عملیات وعده صادق/ تکنولوژی هیچ‌گاه نمی‌تواند ژئوپلیتیک را رام سازد!
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود