Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:27:39 GMT

مددجویان کمیته امداد مازندران زیر چتر بیمه سلامت رفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۹۳۳

مددجویان کمیته امداد مازندران زیر چتر بیمه سلامت رفتند

ساری - ایرنا - بیمه 20 هزار مددجوی شهری کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از امروز چهارشنبه به بیمه سلامت منتقل شد و این افراد از این پس از طریق این بیمه تحت پوشش خدمات درمانی قرار می گیرند ..

به گزارش خبرنگار ایرنا ، انتقال بیمه این مددجویان در قالب طرح کشوری و امضای تفاهم نامه همکاری میان بیمه سلامت و کمیته امداد صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تفاهمنامه این موضوع هم امروز با حضور روسای سازمان بیمه سلامت ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در تهران برگزار و همزمان این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس در مراکز تمامی استان های کشور نیز نمایش داده شد.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره پیامدهای امضای این تفاهمنامه گفت : بر اساس این تفاهمنامه حدود 20 هزار نفر از مددجویان شهری کمیته امداد استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند و به جمع یک میلیون و 430 هزار بیمه شده زیر پوشش این نهاد اضافه می شوند .
رسول ظفرمند با اشاره به اینکه تا 10 روز آینده مددجویان شهری کمیته امداد مازندران با مراجعه به دفاتر پیشخوان می توانند دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند ، افزود : هزینه صدور دفترچه بیمه سلامت را نیز کمیته امداد متقبل شده است .
بر اساس گزارش بیمه سلامت پیش از این حدود 40 هزار مددجوی روستایی کمیته امداد ممازندران زیر پوشش این بیمه قرار گرفته بودند.
همچنین در حال حاضر 15 هزار نفر از مددجویان شهری کمیته امداد مازندران زیر پوشش بیمه های دیگر قرار دارند .
در زمان حاضر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با دفترچه این نهاد از طریق نظام ارجاع ، خدمات سلامت را دریافت می کنند اما بر اساس برنامه کشوری مددجویان در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت بایستی از دفترچه بیمه سلامت برخوردار شده و از این طریق خدمات در حوزه سلامت دریافت کنند.
کمیته امداد مازندران حدود 52 هزار خانوار زیر پوشش دارد که 110 هزار نفر را شامل می شود .
6990/ 2096/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت بيمه مددجويان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در مراسم افطاری ایتام و محسنین در مجمع الغدیر اردبیل اظهار کرد: خیرین، نیکوکاران و حامیان ایتام با تاسی به امام حسن مجتبی (ع) که ملقب به کریم اهل بیت است در عرصه کمک به همنوع ورود پیدا کرده و مجاهدت آنها در این سنگر ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت به تنهایی قادر نیست مساعدت از خانواده های نیازمند را با وسعت رفع حاجات آنها انجام دهید که در این زمینه باید ظرفیت های مردمی و موسسات خیریه را قدر دانست.

استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش کمیته امداد استان اردبیل در جذب حامیان و خیرین و افزودن بر وثوق و اعتماد مردمی در کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بیان کرد: این وثوق و اعتماد را باید بزرگترین سرمایه این نهاد ارزشی و انقلابی دانست که در 45 سال اخیر به دست آمده است.

عاملی تنوع خدمات ارائه شده کمیته امداد را در قالب دوره های آموزشی اعم از حرفه آموزی، تلاوت قرآن، کلاس های هنری و فرهنگی یادآور شد و تصریح کرد: در سایه برگزاری این دوره ها و کلاس های آموزشی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش این نهاد در جشنواره ها و رویدادهای ملی خوش درخشیده و موفق به کسب جایگاه های برتر شدند.

وی با اشاره به دو رویکرد کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان امسال گفت: خواسته اول کمک های مردمی به ویژه خیرین و متمولین استان است تا کمیته امداد را در تهیه سبد معیشتی برای 44 هزار خانوار کمک و یاری برسانند.

استاندار اردبیل افزود: در کنار این امر مهم حامی یابی 10 هزار نفری برای افزایش سرانه پرداختی کودکان تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین هدفگذاری شده که امیدواریم با مساعدت اهالی خیرخواه و نیک اندیش استان اردبیل کمیته امداد در هر دو هدف خود بتواند شایسته عمل کند.

عاملی اظهار کرد: کارآفرینی و اشتغالزایی کمیته امداد نیز با هدف توانمندسازی خانواده ها حرکت ارزشمندی است که می تواند خودکفایی خانواده های تحت پوشش را به همراه داشته باشد که این امر مهم در سال جاری با کمک بانک ها دنبال خواهد شد.

استاندار اردبیل در بدو ورود به مجتمع فرهنگی – تربیتی الغدیر کمیته امداد اردبیل از کلاس های آموزش نقاشی، قرآن خوانی، قصه گوئی، مهارتی و تولید صمایع دسی به همت مددجویان تحت پوشش و دانش آموزان و دانشجویان این مجموعه بازدید و از ایتام تحت پوشش کمیته امداد دلجوئی کرد.

کد خبر 6062488

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان ایلامی