Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@22:11:13 GMT

پلیس تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۴۷۹

پلیس تمهیدات ترافیکی نیمه شعبان را اعلام کرد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا، تمهیدات ترافیکی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان را اعلام کرد و از هموطنان خواست در صورت تردد در استان های زیارتی از جمله قم، از عجله و شتاب پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ داوود قاسمیان افزود: جشن میلاد با سعادت حضرت قائم (عج) از بعد از ظهر روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری آغاز و در شب ولادت به اوج خود می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به واقع شدن این ایام بعد از تعطیلات پایان هفته پیش بینی می شود جمعیت بسیاری از عاشقان آن حضرت از اقصی نقاط ایران و کشورهای همسایه به شهر مقدس قم عزیمت کرده است و این مساله منجر به افزایش سفرهای درون و برون شهری به این مقصد می شود. بر این اساس ترافیک معابر عمومی شهر قم و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران افزایش خواهد یافت.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: پلیس راهور ناجا به منظور روانسازی بار ترافیکی و جلوگیری از مشکلات آن تمهیدات خاص ترافیکی را در این محدوده به مرحله اجرا می‌گذارد.
قاسمیان با اشاره به بکارگیری حداکثری توان تجهیزاتی و پرسنلی از سوی پلیس راهور برای اجرای این مراسم، گفت: در شهر مقدس قم 5 پارکینگ به ظرفیت 6 هزار و 130 دستگاه وسیله نقلیه و در محدوده مسجد جمکران 16 پارکینگ به ظرفیت 32 هزار و 580 دستگاه خودرو و موتورسیکلت پیش‌بینی شده است.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور به تمهیدات ترافیکی پلیس برای این مراسم نیمه شعبان در شهر قم اشاره کرد و گفت: بر این اساس از ساعت 14 روز شنبه 31 فروردین ماه سال جاری تردد خودروهای سواری و موتورسیکلت از تقاطع عمار یاسر آذر به سمت چهارراه بازار و بالعکس، از سه راه سجادیه به طرف خیابان انقلاب، بلوار پیامبر اعظم تقاطع انسجام به سمت مسجد مقدس جمکران، ابتدای ورودی پارکینگ ناظم زاده از سمت کوه خضر نبی، میدان بقیه الله ابتدای بلوار ظهور به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع است. از سوی دیگر تردد وسایل نقلیه عمومی نیز از انتهای بلوار بهار به سمت خیابان ارم با ممنوعیت خواهد بود.
وی به زائران توصیه کرد: نهایت همکاری را با پلیس راهور در اجرای هر چه بهتر محدودیت و ممنوعیت هایی را که اعمال می شود، داشته باشند و از پارک حاشیه ای و توقف در میادین، تقاطع‌ها، وسط بلوارها و جاهایی که با تابلوی ممنوع مشخص شده است اجتناب کنند همچنین در مکان هایی که پخش نذورات دارد، تجمع نکنند.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: در روز برگزاری مراسم استفاده از وسایل نقلیه عمومی رایگان است براین اساس از شهروندان انتظار می رود از وسائل نقلیه عمومی استفاده و وسایل نقلیه شخصی خود را در پارکینگ های مشخص شده پارک کنند.
وی از زائرانی که قصد سفر به استان قم را دارند، خواست در رانندگی عجله و شتاب نداشته باشد و ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی به حقوق دیگران در حین رانندگی احترام بگذارند.
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا اضافه کرد: امسال کارت پارکینگ مخصوص راهنمای زائر با امکان نمایش موقعیت وسایل نقلیه در نقشه برای رانندگانی که در پارکینگ ها توقف می کنند فراهم شده است بنابراین رانندگان حتما به کارت پارکینگ و شماره آن دقت کنند تا با مشکل جای پارک مواجه نشود.
اجتمام*9105*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا قاسميان راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: فردا (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر رژه این روز، محدودیت‌های ترافیکی در رشت اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم با همکاری عوامل پلیس راهور و انتظامی در قالب ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده در رشت اجرا می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور گیلان، برای روان‌سازی ترافیک و انجام هر چه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در بلوار شهید احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌شود.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ امشب آغاز می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان‌ها از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

او با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل وسایل نقلیه پارک شده در این مسیر‌ها را جابه جا می‌کند، گفت انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که خودرو‌های خود را معمولا در این مسیر‌ها پارک می‌کنند از محل دیگری استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • اعلام تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران
  • افزایش تعداد دوربین های درون شهری در معابر شهر کرمانشاه
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم