Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:01:45 GMT

سه هزار مخاطب به تماشای «هوراشیو» نشستند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۴۸۱

سه هزار مخاطب به تماشای «هوراشیو» نشستند

تهران- ایرنا- نمایش کمدی موزیکال «هوراشیو» به کارگردانی جواد مولانیا با سه هزار تماشاچی پر مخاطب ترین نمایش عمارت نوفل لوشاتو شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نمایش کمدی موزیکال «هوراشیو» به نویسندگی مهدی پوربلاسی، کارگردانی جواد مولانیا و به تهیه کنندگی امین ساقیان که اجرای خود را از سوم فروردین آغاز کرد پرمخاطب ترین نمایش عمارت نوفل لوشاتو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایمان اصفهانی، بهادر اورعی، مهشاد بهرامی نژاد، فرزین حاجیلو، جواد خواجوی، علی عامل هاشمی، مهرناز فراهانی و ندا کوهی از بازیگران این نمایش هستند.
این اثر نمایشی پارودی متفاوتی (تقلید طنزگونه از یک کار هنریِ دیگر) از اثر «هملت» شکسپیر بود.
کمدی موزیکال «هوراشیو» از سوم فروردین ماه در 25 اجرا میزبان بیش از سه هزار مخاطب شد و اجرای خود را در 25 فروردین ماه به پایان رساند.
فراهنگ ** 7561 **3009

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تئاتر هوراشيو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است.

البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند.

با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌ماه، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • تخصیص ۷ همت اعتبار برای اجرای دارویار در فروردین
  • وظیفه فراموش‌شده سینمای کمدی