Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه ما در مقابل حمایت های مردم از نظام و انقلاب کار سختی در پیش داریم، گفت: مدیران باید با فوریت، هوشمندی و قدردانی همراه با عمل به مردم خدمت کنند و به جای طولانی کردن روند حل مشکلات مردم، سیستم اداری را روان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز چهارشنبه (28 فروردین) در مراسم تجلیل از اعضای ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: هرچند همه مسئولان و مدیران بر حسب وظیفه قانونی، ذاتی و یا شرعی در ویژه برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور داشتند اما آنکه کار را تمام کرد، مردم بودند که با تمام مشکلات در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه فراتر از برنامه ریزی ها بود و سیل جمعیت مردم در مراسم 22 بهمن همه نواقص را پوشاند، این مهم را نشان از ارتباط ویژه بین مردم و نظام دانست و ادامه داد: مردم وقتی حضور خود را در صحنه لازم می دانند، همه دلخوری ها را کنار می گذارند و بدون توجه به کمبودها و نداشته ها در صحنه حاضر می شوند.

 

شجاعی با بیان اینکه علیرغم تمام خدماتی که نظام به مردم داشته ولی یک سری کمبودهایی هست که همیشه ما را نگران از ایجاد شکاف و گسست بین مردم و نظام می کند، بیان کرد: هرچند بیگانگان به ایجاد این گسست امیدوار هستند ولی هماهنگی دل و باطن بین مردم و انقلاب، این امید را به نابودی می کشاند.

 

وی با بیان اینکه اگر کشورهای منطقه در اطراف ما به نتیجه مطلوب نرسیدن، به دلیل حذف مردم و نداشتن حمایت های مردمی بوده است، افزود: اما وحدت و پیوستگی مردم ایران همواره دشمنان را مایوس کرده و ما باید قدردان چنین مردمانی باشیم.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه ما در مقابل مردم کار سختی در پیش داریم که باید با فوریت، هوشمندی و قدردانی همراه با عمل، به خدمت رسانی به مردم بپردازیم، اذعان کرد: اینگونه جلسات تاثیری در زندگی مردم ندارد لذا ما باید تغییر و تحولی در رفتار مدیریتی و کارمندی در مقابل مردم داشته باشیم.

 

شجاعی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها اگر اندک کوتاهی در رفاه مردم شود مردم در کف خیابان ها می نشینند تا به حق و حقوق خود برسند، تصریح کرد: اما مردم ما به ما خیلی زمان می دهند تا گره از مشکل باز کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی کارها و حل مشکلات مردم نیازی به جلسه و کارگروه و شورا ندارد، خطاب به مسئولان گفت: چرا مردم را آزار می دهید؟؟ چرا باید انجام کاری همچون انتقال یک نیرو از شهری به شهر دیگر چندین سال طول بکشد؟؟ خود را مشغول کارهای کوچک نکنید و از کارهای کوچک رها شوید تا بتوانید به کارهای بزرگ برسید.

 

استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص نحوه شکل گیری کارگروه تبیین گام دوم انقلاب در استان که از سوی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان پیشنهاد شده بود، دستور پیگیری و بررسی داد و گفت: در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب همچون سایر بیانات مقام معظم رهبری معتقدم تاکیدات رهبری نباید تنها در سربرگ ها و نامه ها نمود داشته باشد بلکه باید عملیاتی شود.



نماینده عالی دولت در خراسان شمالی همچنین با اشاره به سیل اخیر استان اظهار داشت: از روزهای نخست پیگیر جذب اعتبارات برای جبران خسارت های ناشی از سیل بودیم و موارد حساس را به مسئولان کشوری گوشزد کردیم.

 

دکتر شجاعی مطرح کرد: برای بازسازی مناطق سیل زده ستاد استانی تشکیل شده است و تلاش داریم با کاری منسجم و جمعی نگرانی های مردم سیل زده را به ویژ در موارد مسکن، راه، ابنیه و محل نگهداری دام روستاییان برطرف کنیم و در این راستا از انجام کارهای انفرادی توسط دستگاه های اجرایی که نوعی سم مهلک است، جلوگیری خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه برای انجام کارها باید از نیروهای مردمی به خوبی بهره مند شویم این در حالی است که ما عادت کرده ایم صفر تا صد کارها را خودمان و بدون حضور مردم انجام دهیم، تاکید کرد: هر شهرستان حداقل ۱۰۰ نیروی دواطلب را معرفی کند تا در مجموع ۸۰۰ نیروی کاری، اجرایی و آموزش دیده در استان داشته باشیم و آنان با افتخار در کارهای اجرایی استان نقش داشته باشند.

 

وی همچنین اعلام کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری سند توسعه استان به عنوان چراغ راه رشد و پیشرفت استان رونمایی می شود.


  

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان سیل خسارت سیل کمک به سیل زدگان کلیپ مسابقات قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روز جوان چهلمین سالگرد انقلاب خسارت سیل استاندار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه فرمانداران شهرستان‌های جنوبی استان در کنار بخشداران و دهیاران با تمام توان نسبت به رفع مشکلات مردم و آسیبهای موجود پیگیری، کنترل و نظارت لازم را داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، با تاکید بر اینکه نباید مردم در هیچ زمینه ای با مشکل مواجه شوند، اظهار داشت: در زمینه تامین اعتبار و تهیه امکانات برای خدمات رسانی به سیل‌زدگان با هیچگونه کمبود و مشکلی مواجه نیستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در زمینه کمک‌رسانی باید بین میزان خسارات وارده و کمک‌رسانی تناسب وجود داشته باشد و بر اساس نیازهای مردم اقلام مورد نیاز تهیه و تامین شود.

وی از مدیران استانی خواست از ظرفیت حضور مسئولان کشوری سازمان‌های مربوطه در منطقه به بهترین نحو مطلوب در راستای تامین زیرساخت‌ها بهره‌برداری کنند.

کرمی با تاکید بر پایداری آب روستاها، بیان کرد: تا زمان پایداری آب مناطق، مجموعه‌های اجرایی و قرارگاه جهادی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم امدادرسانی کنند. دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت لازم در زمینه اعزام اکیپ‌های بهداشتی و پزشکی در مناطق آسیب دیده را داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در بحث امدادرسانی سازمان هلال احمر، عنوان کرد: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مردم انجام شده است، در ادامه نیز تا زمان پایداری شرایط، با همکاری قرارگاه جهادی کمک رسانی به مردم تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر توزیع آرد به خصوص در بخش‌های روستایی بیان داشت: فرمانداران موظف هستند؛ به صورت روزانه نیازمندیهای روستاها را بررسی و نسبت به تامین و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

کرمی بیان داشت: سازمان‌های راهداری و راه و شهرسازی؛ بازگشایی راههایی که همچنان مسدود هستند را با سرعت پیگیری کنند و مسیرهای بازگشایی شده را از نظر دارا بودن تابلو و علائم رانندگی بررسی نمایند تا مشکلی برای افراد به وجود نیاید.

استاندار سیستان و بلوچستان بر پایداری برق همه مناطق سیل‌زده تاکید و اضافه کرد: قطعی خطوط فیبر نوری نیز باید به سرعت ترمیم گردد.

وی تصریح کرد: در زمینه ساختمان‌های آسیب دیده باید تعمیرات لازم انجام شود، ساخت مسکن‌ آسیب دیده از سیل قبل آغاز شده و مسکن های آسیب دیده جدید نیز با کد ارتفاعی و رعایت تمام اصول ساختمان‌سازی به زودی آغاز شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر رفع مسائل مرتبط با بنادر، شیلات و تامین سوخت پروژه‌ها، گفت: جهاد کشاورزی تا رفع مشکلات بندساهار و قنات‌هایی که آسیب دیده و خسارات وارده به این بخش را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی در پایان بیان کرد: بخشی از مشکلات، برطرف شده و با همکاری شهرداری تهران آب شهر کنارک تخلیه شده و بخشی از امکانات مورد نیاز نیز از برخی شهرداری‌ها از جمله شهرداری مشهد برای رفع آسیب‌ها و مشکلات به استان منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • جماعت تندرو به دنبال هزینه کارهای بی‌قاعده بر دوش رهبری‌اند | پایه‌گذار این روش کیست؟
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • مدیران برای خارج‌شدن از بن‌بست اقتصادی بیشتر تلاش کنند
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید
  • حمایت مشاور قالیباف از فضائلی /این جماعت تندرو به دنبال آن هستند که هزینه کارهای بی قاعده به دوش رهبری بیفتد/پایه گذار این روش جریان انحرافی بود