Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:38:24 GMT

گواهى امضاء امیر آقایى تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۶۴۱

گواهى امضاء امیر آقایى تایید شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در فیلم سینمایى «گواهى امضاء» که سه روز پیش (۲۵ فروردین ماه) به نویسندگى و کارگردانى شهرام اسدزاده کلید زده شد، امیر آقایى با گریم و شخصیت‌پردازی متفاوت در نقش فریبرز مقابل دوربین رفت.

«گواهى امضاء» روایت متقاطع و پیچیده‌اى است از یک شبانه روز از زندگى فریبرز و محبوبه که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار مى‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگى خود از یک چند ضلعى تعقیب و گریز است تا گواهى براى تار و پود افکار خود بدست آورد.

اسامی سایر بازیگران اصلی این فیلم به زودی و همزمان با رفتن جلوی دوربین اعلام می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شهرام اسدزاده، تهیه‌کننده: سید محمد قاضى، مشاور پروژه: سیروس الوند، مجرى طرح: موسسه نقطه عطف سینما و تئاتر، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده، مدیر فیلمبردارى: مهدى ایل‌بیگى، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: على آشتیانى، صدابردار: محمد صالحى، طراح گریم: دانیال شعاعى، طراح صحنه: حسین مجد، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: مصطفى بافرونى، منشى صحنه: شهرزاد مطلق، طراح لباس: سمیرا کشورنژاد، مدیر تدارکات: مراد خانه‌زاد، فیلم پشت صحنه: پریسا آزمایش، مشاور رسانه اى و مدیر روابط عمومى: مریم قربانى نیا.

عکس: حسین خدارتى

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر دوربین رسانه فرهنگ و هنر فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور (۲۴ تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۴) به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   علاوه بر تیم والیبال کشورمان، تیم‌های بلغارستان (میزبان)، آرژانتین، بلژیک، برزیل، شیلی، چین تایپه، کوبا، مصر، ایتالیا، لیبی، مکزیک، پورتوریکو، اسپانیا، تونس و ازبکستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران تاکنون ۶ اردوی آماده‌سازی را برای حضوری موفق در این مسابقات پشت سر گذاشته است و آرش صادقیانی ۲۲ بازیکن را در قالب دومین گروه به اردوی انتخابی سال ۱۴۰۳ این تیم فراخوانده است.   این اردو از ۲۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد و به مدت سه روز در سالن باشگاه پیکان ادامه دارد.   امیر رضا مشهدبان، برزو قرا، شایان یوسفی، ایلیا اشکان‌پور، طا‌ها قلی‌زاده، حسین کیانی، سید مهدی حسینی، ماهان ولی‌پور، امیر حسین مشکاد، ابوالفضل قنبری، آرش قهرمانی، امیر علی فرج‌پور، مهدی صالحی، علیرضا موسوی‌نیا، هومن ناظمی، عماد اسدنژاد، آرمین اکبری، آرین صالحی، محمد امین دوستی، کمیل طیبی، امین پاشنا، علی عباس‌زاده گروه دوم بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی هستند.   بازیکنان باید عصر روز دوشنبه ۲۷ فروردین خود را به علیرضا استعدادی سرپرست تیم در خوابگاه شماره دو مجموعه ورزشی آزادی معرفی کنند و این مرحله از تمرینات از ۲۸ تا ۳۰ فروردین پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویر رامین پرچمی در «آخرین سامورایی»
  • امیر آشتیانی: همکاری و مشارکت ارتش و سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیعی شد
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • سیامک صفری و نازنین احمدی در فیلم «دورافتاده»
  • نخستین تصویر بازیگر پایتخت و امین حیایی در یک کمدی جدید
  • دعوت از ۲۲ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • تئاتر «un۱۲» در حوزه هنری مشهد به روی صحنه می‌رود
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود