Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج گفت: سیل ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های عمران شهری یاسوج وارد کرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: بارش‌های سیل آسای نیمه اول فرودین ماه امسال 300 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های عمران شهری یاسوج وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مبلمان شهری و فضای سبز در خطر طغیان رودخانه بشار بود، عنوان کرد: سیلاب بخشی از پارک‌ها را با خود برد و خساراتی نیز به زیرساخت‌ها وارد شد.

مقدم با اشاره به اینکه در بارش‌های سیل آسای امسال طغیان آب خطر جدی بود، ادامه داد: عوامل شهرداری در حوزه‌های مختلف شبانه روز پای کار آمدند با با برنامه ریزی و تلاش خسارت سیلاب به حداقل رسید.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با شروع بارش‌ها تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و منازل اندیشیده شد تا جایی که تنها 300 مورد تخلیه آب داشتیم.

حکایت روستایی که سیل در کهگیلویه و بویراحمد بلعید؛ روستانشینان منتظر دولت600 چشمه خشکیده کهگیلویه و بویراحمد جاری شدند

مقدم با اشاره به اینکه در صورت عدم معارضات اجتماعی در کمترین زمان ممکن محله بختیاری‌ها واقع در شرف آباد را ساماندهی می‌کردیم، بیان کرد: این پروژه جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری بوده ولی بنا به دلیل وجود معارض اجتماعی کاری از پیش نبردیم.

وی با تاکید بر اینکه آب‌های زیرسطحی بعد از سال‌ها جاری شدند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم توجه ویژه شود تا این وضع شهرهای استان بهبود یابد.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز _پنجشنبه، نهم فروردین_ هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد یاسوج طی یک درگیری مسلحانه دو نفر کشته شدند.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این موضوع، گفت: قاتل این درگیری متواری است و تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد.

وی با تشریح جزئیات این حادثه، افزود: در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و دو نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند.

کد خبر 740046

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد/ رانش در برخی مناطق
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است