Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:00:37 GMT

جزئیات تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید علیرضا اکبری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۷۶۱

جزئیات تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید علیرضا اکبری

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین برگزار می‌شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون، علیرضا اکبری فردا؛ پنج شنبه 29 فروردین ماه 98 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم ساعت 9 صبح از منزل شهید واقع در دارالشهدای تهران(منطقه 17)، میدان جلیلی، خیابان شهید آقایاری آغاز می‌شود و به سمت حرم شهدای گمنام زمزم ادامه خواهد داشت.

همچنین مراسم ختم این شهید مدافع حرم در روز جمعه 30 فروردین ماه 98 از ساعت 11 تا 13 برگزار می‌شود. این مراسم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در پاسگاه نعمت آباد، خیابان متین، زیرگذر8، خیابان شهید آقایاری برپا می‌شود.

نحوه امدادرسانی جهادگران لشکر فاطمیون در پلدختر+فیلمنخستین دیدار با پیکر «علی اکبرِ» فاطمیون بعد از گذشت 4 سال+عکس و فیلمشناسایی هویت شهید فاطمیون بعد از گذشت 3 سال از شهادت

شهید علیرضا اکبری، یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون است که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود. او با نام جهادی «علی اکبر» فرمانده گروهان «ذوالفقار» فاطمیون و از رزمندگان مورد توجه سردار ابوحامد(فرمانده شهید فاطمیون) بود که بعد از چندین اعزام به سوریه نهایتا در عملیات بصری الحریر و در سال 94 به شهادت رسید. اما پیکر مطهر او مفقودالاثر بود تا اینکه نهایتا پیکرش توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. شهید علی اکبری اولین فرزند از یک خانواده هشت نفری بود که در ایران متولد شده بود.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی

منبع: خبرآنلاین

tags # رهبر انقلاب سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن