Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:46:14 GMT

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۷۹۱۷

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛آیت الله صفایی بوشهری در همایش روز جوان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب مردم ایران در سال 1357 برای رسیدن به استقلال، آزادی و پیشرفت و تمدن زیر پرچم اسلام بوده است افزود: مردم نهادی و جوان محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته انقلاب‌های بسیاری در جهان صورت گرفته است اما همه انقلاب‌ها پس از مدتی از بین رفتند‌ زیرا اندیشه‌های بلند مدت تمدن به‌‌ویژه برای جوانان نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان در عرصه جلوگیری از پیشرفت علمی ایران اسلامی ضمن ترور دانشمندان، بسیاری از نخبگان علمی را از کشور دور کردند تصریح کرد: با وجود توطئه‌ها و ترفندها انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به ویژه جوانان، ماندگار و تثبیت شد.

وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با مشارکت جوانان تشکیل شد، در 8 سال جنگ تحمیلی نیز با مشارکت مردم و به‌ویژه جوانان با دشمنان مبارزه کرد و پس از آن نیز به کمک جوانان به پیشرفت رسید.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در 40سال گذشته در مقابل جنگ سخت و نرم و تهاجم جهان استکبار ایستادگی و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی برای پیشرفت و توسعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در این بیانیه جوانان نقش اساسی دارند تاکید کرد: مدیران کشور باید به جوانان توجه بیشتری داشته باشند و از ظرفیت‌های آنان در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان نیز باید ضمن توجه به ظرفیت‌های خود، تلاش کنند در عرصه‌های مختلف ممتاز باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت امام جمعه انقلاب رهبر معظم انقلاب ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت «سالروز تأسیس سپاه پاسداران» بیانیه ای صادر کرد.

 متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم»

در آستانه فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد بنیانگدار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می داریم که با بصیرت و دوراندیشی خویش شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان نهاد.

اکنون پس از چهار دهه فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم که نشان داد امام راحل با تأسیس سپاه به دنبال تحقق بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی ولی فقیه بودند.

سپاه پاسداران در این سال‌ها علاوه بر نقش آفرینی در عرصه های مختلف ایران اسلامی؛ نقش غیر قابل کتمان در شکل گیری محور مقاومت و مبارزه با ایادی ظلم و مستکبران دنیا داشته و نقطه قوت و پشتیبانی برای مستضعفان و آزادیخواهان سراسر عالم‌ بوده است.

این نقش بی بدیل این روزها که ایران اسلامی در تقابل مستقیم با رژیم کودک کش و وحشی صهیونیستی قرار دارد با تنبیه قاطعانه و افتخارآمیز این جرثومه فساد خود را بیش از پیش نشان داد که باعث حیرت و واهمه دشمنان و امیدواری دوستان خود شد.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن گرامیداشت این روز پیروزی جبهه مقاومت و مسلمانان سراسر عالم را بر ظالمان و مستکبران از خداوند متعال مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • لزوم شناسایی ظرفیت‌های فعالان اقتصادی اصفهان در سن‌پترزبورگ