Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر روستایی، مهاجم جوان تیم فوتبال پیکان تهران اعتقاد دارد که برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال امید کشورمان اشتباه بزرگی است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

امیر روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: متأسفانه در بازی‌های اخیر نتایج خوبی را کسب نکردیم و دلیل اصلی‌اش هم بدشانسی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین بازی آخر با ذوب‌آهن سه موقعیت عالی گلزنی داشتیم که از دست رفت تا بدشانسی‌های‌مان کامل شود. با این حال برای بازی با تراکتورسازی یکدل و همقسم شده‌ایم تا دست پر از تبریز برگردیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در واکنش به انتقاداتی که حسین فرکی از خط حمله تیمش داشته است، عنوان کرد: نظر آقای فرکی قابل احترام است و واقعاً هم ما در بازی‌های اخیر مخصوصاً دیدار با ذوب‌آهن موقعیت گل زیاد داشتیم. شخصاً سعی می‌کنم در صورت حضور در ترکیب اصلی در بازی با تراکتورسازی بهترین عملکرد را داشته باشم.

مهاجم تیم امید در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری زلاتکو کرانچار می‌تواند برای تیم امید مفید باشد یا نه، گفت: من واقعاً از این موضوع تعجب کردم که بحث برکناری کرانچار مطرح شده است. ما ابتدا باید ببینیم چه امکاناتی در اختیار کادرفنی امید گذاشتیم که توقع بیشتر از این از تیم کرانچار داشتیم. به عقیده من آنهایی که مدعی‌اند تیم امید از نظر کیفی خوب بازی نمی‌کند بازی‌های ما را با دقت ندیده‌اند و بهتر است یک بار دیگر ببینند. کرانچار یک مربی حرفه‌ای و کاربلد است که از دستیاران خیلی خوبی بهره می‌برد. حضور حمید خان استیلی هم به عنوان مدیر تیم روی نیمکت برای تیم امید نعمت است.

وی در این باره افزود: تیم امیدی که این همه مدت با کرانچار و کادرش کار کرده است و هر دو طرف به شناخت کامل از یکدیگر رسیده‌اند چرا باید کوبیده و از نو ساخته شود؟! واقعاً برکناری کرانچار تصمیم اشتباهی است و امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. هر مربی هم جایگزین او شود زمان زیادی خواهد برد تا از بازیکنان شناخت پیدا کند. ضمن اینکه بازیکنان هم باید زمان زیادی بگذرد تا با تفکراتش آشنا شوند.

فرکی: پای تصمیمم درباره کنار گذاشتن دو بازیکن پیکان می‌ایستم/ برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط زلاتکو کرانچار پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار پیکان تهران زلاتکو کرانچار پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم