Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@19:58:00 GMT

آیین بازگشایی کتابخانه امام صادق(ع) کهریزک در روز جوان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۲۷۰

آیین بازگشایی کتابخانه امام صادق(ع) کهریزک در روز جوان

به مناسبت روز جوان، کتابخانه امام صادق( ع) در مجتمع فرهنگی محله صادق اباد کهریزک افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهرنیوز؛ مسئول مراکز فرهنگی شهرداری کهریزک ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تکمیل این خبر گفت: باتوجه به نیاز اهالی شهر به ویژه جوانان و نوجوانان شهر، دومین کتابخانه کهریزک در مجتمع امام صادق ( ع) جانمایی و تجهیز شد و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک هریک با اهدای یکصد جلد کتاب و در مجموع ۶۰۰ جلد کتاب در غنی سازی این‌مجموعه سهیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حکمت افزود:  اکنون فاز اول این کتابخانه با بیش از ۲ هزار جلد کتاب به بهره برداری رسید که بخش قابل توجهی از کتاب های این کتابخانه پس از شهردار و اعضای شورای اسلامی از سوی خیرین اهداء شده است .   وی افزود:  کتابخانه امام صادق(ع) علاوه بر مخازن کتاب دارای یک سالن مطالعه برای حضور دانش آموزان جهت مطالعه مناسب سازی و تجهیز شده است.   وی اظهار داشت: در راستای توسعه سرانه کتابخانه ای شهر، به دنبال آن هستیم که فاز دوم کتابخانه امام صادق( ع)در قالب کتاب های کمک آموزشی و رسانه های تصویری را به بهره برداری برسانیم.   مسئول مجتمع های فرهنگی شهر کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: افتتاح این کتابخانه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر کهریزک فرصت مغتنمی را برای افزایش سرانه مطالعه شهروندان و ایجاد بستر مناسب کتابخوانی برای شهروندان و دانش آموزان ایجاد کرده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟

یک هزار زمین کشاورزی در کهریزک تبدیل به کارگاه‌های تفکیک پسماند، پلاستیک و دپو ضایعات پلاستیکی شده و پلاستیک‌ها از پسماند جدا و پس از شستشو با اسید و آب آسیاب می‌شود و به کشورهای همسایه صادر خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070267 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وعده صادق نشان داد شکست ناپذیری اسرائیل یک ادعاست
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود