Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان نریمان جهان، هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تراکتورسازی تیم شایسته‌ای است و امیدوارم در پایان لیگ برتر قهرمان شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سامان نریمان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی روز جمعه پیکان مقابل تراکتورسازی گفت: باخت‌هایی بدی در دیدارهای اخیرمان داشتیم که باعث شده است وارد بحران عدم نتیجه‌گیری شویم و این هفته هم بازی خیلی سختی را مقابل تراکتورسازی داریم، تیمی که مدعی قهرمانی است و با انگیزه زیادی برای به میدان می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ما برای کسب سه امتیاز خواهیم جنگید و همه تلاش‌مان را در این راستا انجام می‌دهیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکل پیکان عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی است یا مسئله دیگری در میان است؟»، اضافه کرد: در این مورد باید نظر کادر فنی تیم را جویا شوید. من به عنوان بازیکن فقط وظیفه دارم خوب تمرین کنم و سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد تیم با چه روشی بازی کرده و کدام نفرات بازی کنند. آنچه مسلم است همه‌ی اعضای تیم برای نتیجه گرفتن تلاش می‌کنند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

وی در مورد اینکه روز جمعه قرار است مقابل تیم شهرش که سابقه چند سال بازی در آن را دارد به میدان رود، عنوان کرد: همه می‌دانند که من چه روز‌های خوبی در تراکتورسازی داشتم و هر موقع هم به تبریز رفتم هواداران این تیم به من لطف داشته‌اند. قلباً تراکتورسازی را دوست دارم و امیدوارم این تیم قهرمان لیگ برتر شود، اما مطمئن باشید این موضوع باعث نمی‌شود مقابل تراکتورسازی کم بگذارم، بلکه همه‌ی تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن بازی می‌کنم به کار می‌گیرم. در کل من مخالف این مسئله هستم که فوتبالیستی بخواهد در زمین کم بگذارد و قطعاً هر فردی آبروی خودش را از هر چیز دیگر بیشتر دوست دارد.

فرکی: پای تصمیمم درباره کنار گذاشتن دو بازیکن پیکان می‌ایستم/ برای کسب 3 امتیاز به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو دیدار هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16:30 و 17:45 برگزار می شود.

پیکان یک - هوادار ۲

داور: فرزاد منصوری

گل: محسن سفید چغایی(24)،یونس شاکری(۲۹) برای هوادار،محمد جواد آزاده(۳۱) پیکان

------------

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان(17:45)

داور: محمدرضا تارخ

گل: -------

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • قهرمان در لیگ‌های بزرگ جهان چگونه انتخاب می‌شود
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است