Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:04:09 GMT

مسیر دیگ رستم به راور مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۴۳۸

مسیر دیگ رستم به راور مسدود است

بیرجند - ایرنا - جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: محور دیهوک به کرمان در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تا دیگ رستم امکان تردد وجود دارد از آنجا به بعد به طور کامل مسدود است.

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگانی که قصد سفر به استان کرمان را دارند، باید از محور دیهوک - طبس - یزد تردد کنند یا از سمت بیرجند به نهبندان و از جاده شهداد به کرمان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محور راور به دیهوک در استان کرمان بر اثر بارندگی شدید روزهای اخیر آسیب دیده و بسته است»
وی گفت: محورهای ده محمد، عشق آباد به بردسکن نیز به علت تخریب جاده مسدود است اما تردد از مسیر فرعی انجام می شود که نیاز به رعایت احتیاط از سوی رانندگان است.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به مسدود بودن محور فرعی آهنگران به همت آباد زیرکوه افزود: از آنجا که هنوز در برخی آبنماها آب وجود دارد و بعضی محورها نیز بر اثر سیل تخریب شده لذا رانندگان باید با احتیاط کامل در این محورها تردد کنند.
وی یادآور شد: باز بودن مسیرها به معنای آن نیست که ماشین آلات سنگین بتوانند به راحتی تردد کنند لذا تا ترمیم اساسی جاده ها لازم است رانندگان به توصیه های پلیس و راهداران در مسیرهایی که بیشترین تخریب را داشتند، توجه کنند.
سامانه بارشی از اوایل هفته جاری تا روز گذشته - سه شنبه - در خراسان جنوبی فعال بود و سبب جاری شدن روان آب و سیلاب در برخی شهرستان های این استان شد.
خراسان جنوبی با افغانستان و 6 استان کشور از جمله کرمان هم مرز است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس راه سيلاب انسداد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور