Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه راه ارتباطی همه روستایی استان بازگشایی شده است گفت: تلاش می‌کنیم تا راه روستای پشوئیه شهداد هم تا عصر امروز به صورت موقت بازگشایی شود. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب‌ها در نقاط مختلف استان به زیر ساخت‌ها، اراضی کشاورزی و راه‌های استان خساراتی وارد کرده است اظهار داشت: کار ارزیابی خسارت‌های وارد شده سیلاب در نقاط مختلف استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب به بسته شدن راه ارتباطی چندین روستا در استان منجر شده بود گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده همه محورهای روستایی استان بازگشایی شده است و تلاش می‌کنیم تا راه روستای پشوئیه در شهداد هم تا عصر امروز به صورت موقت بازگشایی شود.

کرمان| بازسازی 2 پل شکسته محور راور و شهداد 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردامدادرسانی هلال احمر به بیش از 800 خانوار سیل‌زده استان کرمانکرمان| عملیات بازگشایی جاده راور-دیهوک از صبح امروز آغاز شد

مدیرکل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با بیان اینکه شبکه‌های آسیب‌دیده آب و برق در نقاط مختلف استان بازسازی شده است افزود: در حال حاضر آب و برق تمامی روستاهای آسیب‌دیده استان وصل شده است.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز در ارتفاعات جنوبی استان افزایش ابر و بارش‌های خیلی ضعیفی دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای مناطق جنوبی استان نیز وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که کاهش دید را به صورت لحظه‌ای در این مناطق داریم.

سلاجقه بیان کرد :همچنین از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان مناطقی ازجنوب، مرکز و جنوب غربی استان را در برمی گیرد.

وی گفت:عمده بارش‌ها برای روز سه شنبه است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق جنوبی استان و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امشب نیز خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق کوهستانی و سردسیر برای مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست لذاکشاورزان تمهیدات لازم را جهت سرمازدگی بیندیشند.
سلاجقه افزود: همچنین برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید برای مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود. 

وی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام و بیان کرد : امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • آغاز برداشت سیر از مزارع شهداد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه
  • کرمان رکود دار فرونشست های زمین است/ ۲۵۰ شهر در کشور فاقد نقشه است
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند
  • وقوع ناپایداری های جوی در کرمان از عصر امروز