Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:06:18 GMT

کتابخانه مجتمع فرهنگی مهریز به امکانات روز مجهز شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۴۹۰

کتابخانه مجتمع فرهنگی مهریز به امکانات روز مجهز شده است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز اظهار داشت: کتابخوانی بهترین راه برای افزایش دانش عمومی به شمار می‌رود و مهم‌ترین کار در افزایش کتابخوانی وجود فضاهای مناسب و مجهز با امکانات روز دنیاست که این مجتمع این امکانات را فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان مهریز افزود: از عواملی که در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بسیار حائز اهمیت بوده و نقش مهمی ایفا می‌کند وجود فضاهای مناسب و مجهز به امکانات مورد نیاز مراجعان است که کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز نیز این فضای مناسب و لذت‌بخش را در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد برای بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز به زودی برگزار می‌شود.

کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز، با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، بهسازی و در شهریور سال ۹۷ به بهره برداری رسید و هم اکنون یک هزار ۵۰۰ عضو فعال و بیش از ۲۸ هزار نسخه کتاب دارد.

در این بازدید حجت الاسلام متوسل رئیس سازمان تبلیغات شهرستان مهریز نیز حضور داشت.

کد خبر 4593613

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،حجت‌الاسلام محی‌الدینی در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: اردوگاه فرهنگی، تفریحی استاد علی اکبر روستای منشاد سال‌ها در اختیار آموزش و پرورش بوده و برای ساخت تاسیسات و امکانات رفاهی آن نیز توسط آموزش و پرورش مبالغ زیادی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مستمر فرهنگیان و دانش آموزان و شورای آموزش و پرورش شهرستان، واگذاری مجدد اردوگاه است، ادامه داد: این اردوگاه مکان بسیار مناسبی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فوق برنامه و فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان است.

امام جمعه مهریز در این جلسه که جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند به اهمیت مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان پرداخت و گفت: امروز یکی از مهمترین چالش‌ها در آموزش و همین امر است که باید به طور جدی پیگیری شود.

وی از اجرایی نشدن مصوبات شورای آموزش و پرورش در استان و منطقه انتقاد کرد و افزود: مصوبات این جلسه اجرایی نمی‌شود و باید مسئولان استان در جلسه بعدی شورا حضور پیدا کرده و دغدغه‌های شورا آموزش و پرورش مهریز را پاسخگو باشند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز هم در این جلسه گفت: توسط آموزش و پرورش برای جاده سازی و آسفالت مسیر و همچنین ساخت سایر امکانات مورد نیاز در اردوگاه منشاد بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده، اما هم‌اکنون این اداره مسئولیتی در قبال آن ندارد.

سید ضیاء طباطبایی با انتقاد از شرایط موجود افزود: اگر این اردوگاه که بنای اولیه آن را آموزش و پرورش گذاشته دوباره در اختیار دانش آموزان قرار گیرد، بسیاری از مشکلات ما در این زمینه برطرف شده و می‌توان از این مکان برای برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

وی بیان کرد: اگر اردوگاه در اختیار آموزش و پرورش هم قرار نمی‌گیرد حداقل بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش هزینه‌هایی که تاکنون آموزش و پرورش در محل انجام داده در اختیار قرار گیرد تا بتوان از محل آنها برای انجام برنامه‌های مختلف اقدام کرد.

حسین زارع رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز گفت: باغ استاد علی اکبر منشاد (اردوگاه) در زمینی به وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع وقفی است و هم‌اکنون بر اساس مقررات به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص طی سال‌های گذشته توسط آموزش و پرورش پیگیری شده ولی بر اساس مقررات و احکام صادره در اختیار اوقاف و امور خیریه است و اوقاف هم بر اساس شرایط قانونی عمل کرده و باید همه تابع مقررات باشند.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • محور کنج‌کوه مسدود شد
  • محور کنج‌کوه به مهریز مسدود شد