Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان کل آمریکا با حکمی که به پناهجویان اجازه درخواست وثیقه در برابر دادگاه را می‌داد مخالفت کرد که این مخالفت زمان دوره بازداشت پناهجویان را تا زمان نامحدودی افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «ویلیام بار»، که با تازگی از سوی دونالد ترامپ به عنوان دادستان کل آمریکا انتخاب شده، با تصمیمی که به برخی پناهجویان این امکان را فراهم می‌کرد تا در برابر قاضی دادگاه درخواست وثیقه بدهند، رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین حکم دادگاهی از سوی ویلیام بار که به تازگی از سوی ترامپ به عنوان دادستان کل انتخاب شده، در راستای اقدامات دولت آمریکا برای کاستن از روند پناهندگی در این کشور است.

دادگاه مهاجران آمریکا تحت نظارت وزارت دادگستری قرار دارد و دادستان کل در برخی موارد می‌تواند حکم صادر کند.

سال جاری میلادی دولت آمریکا علاوه بر این، سیاست بازگشت مهاجران به مکزیک در زمان بررسی پرونده آن‌ها در دادگاه را به کار بست که این سیاست طی حکمی دادگاهی به چالش کشیده شد.

حکم صادر شده از سوی ویلیام بار درباره پناهجویانی به کار گرفته می‌شود که به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده‌اند. به طور معمول این مهاجران در یک روند دادگاهی اخراج «تسریع شده» از خاک آمریکا قرار گرفته‌اند؛ شیوه‌ای از اخراج سریعتر مهاجرانی که به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده‌اند.

ویلیام بار می‌گوید این افراد در بازداشت باقی خواهند ماند تا زمانی که روند پرونده آن‌ها به پایان برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویلیام بار دادستان کل آمریکا دولت آمریکا بازداشت پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که امتناع همکاران غربی در شورای امنیت از ممانعت از تشدید تنش در خاورمیانه نشان دهنده بی‌پروایی و «کوریِ انتخابی» آنها است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در کانال تلگرامی خود نوشت: بار دیگر به این نتیجه رسیدیم که تمسخر و بی‌احتیاطی همکاران غربی ما و کوری گزینشی آنها حد و مرزی ندارد و اکنون حتی به یاد نمی‌آورند که با حمایت نکردنشان از پیش‌نویس بیانیه شورای امنیت در محکومیت حمله اسرائیل به کنسولگری ایران و انتشار رسانه‌ای آن از منع تشدید تنش خودداری کرده‌اند.

وی افزود: همانطور که در مورد آغاز دفاع نظامی ما در اوکراین بود، تاریخ برای آنها فقط با حمله تلافی جویانه ایران شروع می شود و اسرائیلی‌ها به شکلی قابل پیش‌بینی شرایط را تشدید می‌کنند.

این دیپلمات خاطرنشان کرد: «اسرائیلی‌ها همانطور که از آنها انتظار می‌رود، به شیوه خاص خود پیش می‌روند: اسرائیل قربانی است و بقیه مقصرند. واضح است که این دقیقاً همان سناریویی است که با تاکتیک‌های غربی‌ها و حامیان آنها انجام می‌دهند.

پولیانسکی تاکید کرد که باند فرانکو ساکسون نتانیاهو اکنون شروع به بی‌ثبات کردن منطقه می‌کند و ایران را مسؤول همه گناهان می‌داند. ما قبلاً همه اینها را در جایی دیده‌ایم، نه؟

پیش از این، آمریکا و انگلیس از بحث درباره پیش‌نویس بیانیه پیشنهادی روسیه به شورای امنیت سازمان ملل در خصوص حمله به کنسولگری ایران در دمشق خودداری کردند.

در عین حال واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، پس از نشست شورای امنیت درباره حمله ایران به اسرائیل گفت که از هیچ سندی که شورا در رابطه با حمله ایران تهیه خواهد کرد، اطلاعی ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • دو برابر شدن بدهی‌های اسرائیل از زمان آغاز جنگ غزه
  • رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است
  • مسکو: «کوریِ گزینشی» غرب در قبال خاورمیانه نامحدود است
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • نرخ تورم آمریکا در دوره بایدن به ۱۸.۸ درصد رسید
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • بازداشت عضو حزب اسلامی افغانستان در آمریکا
  • بازداشت عضو «حزب اسلامی» حکمتیار در آمریکا