Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:56:24 GMT

علی شمس فیلم کوتاهش را به پایان رساند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۸۹۴۰

علی شمس فیلم کوتاهش را به پایان رساند

پروسه تولید فیلم کوتاه «ریست» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس که داستان کسانی است که جز خودشان کسی را ندارند، به پایان رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، فیلم کوتاه «ریست» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس و تهیه‌کنندگی حسن هندی و آرش عباسی که نیمه دوم سال گذشته مقابل دوربین رفته بود، طی چند روز گذشته مراحل فنی‌اش به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ریست» پاییز سال گذشته مقابل دوربین رفت و بازیگرانی چون معصومه عزیز محمدی، آروین عدنانی و رایکا ابراهیمی در این اثر حضور دارند.

«ریست» نوشته علی شمس داستان کسانی است که جز خودشان کسی را ندارند. شمس در جشنواره‌ تئاتر فجر سال گذشته توانست جایزه بهترین نمایشنامه را از آن خود کند.

پیش از این، فیلم کوتاه «سورپرایز» به کارگردانی علی شمس و تهیه کنندگی حسن هندی توانست در فستیوال‌هایی چون فیلم گرانادا، ود میلان، گلوب سینما فرانسه، مدیا فستیوال مجارستان، مراکش و ... حضور پیدا کند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، مدیر صدابرداری: فرشید احمدی، دستیار و برنامه ریز:سمیرا شکوری ، طراحی و ترکیب صدا : اردلان کیان ارثی ، تدوین : علی فتحی تصحیح رنگ : سامان مجدوفایی دستیار : پگاه حامد مسترینگ : آرش کاظم زاده - مهدی فرهنگ ، مدیر تولید: حسین هندی، طراح گریم: ثمین سالک، عکس : محسن هندی طراح پوستر:حامد کاظمی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد

حسین عباس نژاد گفت:  دریانورد یآزاد شده کی از خدمه شناور توقیفی تحت پرچم پرتقال با ملیت کشور هندوستان بود که پس از انجام فرآیند حقوق بین‌المللی دریایی به کنسولگری این کشور تحویل شد، تا مقدمات بازگشت وی به کشورش فراهم شود.

عباس نژاد گفت: از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران پایبندی به کنوانسیون‌های بین المللی حقوق دریایی و همچنین منشور اخلاقی و انسانی منبعث از دین مبین اسلام را وظیفه دینی خود می‌داند لذا پس از هماهنگی انجام شده با وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور هندوستان این اقدام صورت گرفت.

گفتنی است؛ کشتی کانتینری به نام (MCS Aries) با پرچم کشور پرتقال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • ایران، زن هندی را تحویل داد!
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • مرد ۶۰ سانتیمتری هندی تنها ۷ کیلو وزن دارد
  • هندی‌ها خدایشان را سر بریدند و صادر کردند!
  • آمارضعیف مورایس نسبت به فصل قبل/ روزهای تلخ مرد پرتغالی در اصفهان