Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:12:12 GMT

قیمت برق7درصد افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۱۱۵

سخنگوی صنعت برق از افزایش ۷ درصدی تعرفه برق در سال ۹۸ برای تمام مشترکان و همچنین افزایش ۲۳ درصدی این تعرفه برای مشترکان پرمصرف خبر داد. ناطقان: به نقل از وزارت نیرو، حقی فام معاون هماهنگی توزیع توانیر و سخنگوی صنعت برق کشور در نشست خبری صبح امروز با رسانه‌های جمعی با اشاره به افزایش ۷ درصدی تعرفه برق برای تمامی بخش‌های مصرفی، از اعمال ۱۶ درصد جریمه برای مشترکان پر مصرف خبر داد که به این ترتیب پر مصرف‌ها ۲۳ درصد افزایش تعرفه خواهند داشت و قبوض برق آنها نیز ماهانه صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی این اقدام را در جهت ترغیب پر مصرف‌ها به اصلاح روند مصرف بی رویه و افزایش ضریب بار شبکه عنوان کرد که به نفع اقتصاد ملی و رونق تولید کشور به عنوان یک وظیفه ملی است.

حقی فام یکی دیگر از اقدامات صنعت برق که قول اجرای آن به هیأت دولت داده شده را محاسبه میانگین مصرف برق مشترکان طی خرداد تا شهریور سال گذشته و اعلام آن به مشترکان عنوان کرده بر این اساس بالا بودن متوسط مصرف برق هر مشترک نسبت به الگوی ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه به معنی پرمصرف بودن آن مشترک خواهد بود.

معاون هماهنگی توزیع برق توانیر، میزان مصرف ماهانه یک مشترک عادی در تهران طی ماه‌های گرم سال را ۳۰۰ کیلو وات ساعت عنوان کرد و گفت: بالاتر از این میزان مصرف، پر مصرف تلقی می‌شوند و حدود یک درصد مشترکان را شامل می‌شوند و باید برای مدیریت این نوع مصارف از مکانیزم‌های کنترلی استفاده شود.

حقی فام تاکید کرد منابع حاصل از جریمه پر مصرف‌ها به عنوان منابع جاری صنعت برق محسوب نمی‌شود بلکه با ایجاد یک صندوق مشخص، عمدتاً در جهت پیشبرد طرح‌های کاهش تلفات استفاده خواهد شدو نظام تعرفه‌ای جدید اهرمی برای ترغیب پرمصرف‌ها به اصلاح مصرف است. منبع: تسنیم برچسب ها: قیمت ، برق ، مشترکان پرمصرف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت برق مشترکان پرمصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ویزیت‌ پزشکان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تعرفه ویزیت پزشکان در بخش خصوصی گفت: تعرفه پزشکان عمومی در سال جاری، ۱۲۶ هزار تومان، پزشکان متخصص، ۱۸۹ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ ۲۴۱ هزار تومان، متخصصان روانپزشکی ۲۵۱ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی ۲۸۶ هزار تومان است.

کد خبر 745096

دیگر خبرها

  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • بانک های ناتراز اصلاح شوند تورم کاهش می یابد
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • قیمت ویزیت‌ پزشکان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • احتمال افزایش ۷ تا ۸ برابری تعرفه های آزمایشگاهی/ بیمه ها به تعهدات شان عمل نمی کنند