Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@15:46:40 GMT

اینفوگرافی / مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۱۶۹

اینفوگرافی / مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه

جمهوری اسلامی ایران دارای سه حوزه دریایی عمان، خزر و خلیج فارس است همچنین دارای مرزهای گسترده آبی بوده که یک سوم مرزهای کشور را شامل می شود.

اینفوگرافی مرزهای مشترک ایران با کشورهای همسایه را در اندازه اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/607.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل خسارت سیل کمک به سیل زدگان روز جوان مسابقات قرآن مسابقات بین المللی قرآن خبرگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم شبستان مرزهای دریایی همسایگان ایران مرزهای مشترک ایران مرزهای آبی و خاکی مرزهای زمینی اینفوگرافیک اینفوگرافی مرزهای جغرافیایی مرزهای ایران اسلامی خبرگزاری خبرگزاری شبستان شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش

محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم، اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کویت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • برنامه محفل انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • برنامه محفل یک انقلاب بزرگی در ایران و کشورهای جهان ایجاد کرد
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش
  • دهقان: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • مشکلات اقتصادی چگونه باعث فروپاشی شوروی شد؟ (اینفوگرافی)
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان
  • پیش‌بینی وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)