Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@13:50:08 GMT

◄ کاهش 33درصدی مصرف سوخت هواپیما در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۱۷۸

◄ کاهش 33درصدی مصرف سوخت هواپیما در خراسان شمالی

تین‌نیوز | 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خبر داد: تحویل سوخت به پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی بجنورد در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری گفت: سال گذشته توزیع سوخت مصرفی هواپیماها ۸۰۰ هزار لیتر بوده که کاهش ۳۳ درصدی را در فرودگاه بجنورد به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوض وردی رئیس سوختگیری هواپیمایی منطقه خراسان شمالی در این زمینه اظهار کرد: مقدار سوخت تحویلی به پروازهای این فرودگاه، علیرغم افزایش تعداد پروازها از مجموع ۴۱۴ پرواز در سال ۹۶ به ۴۱۸ پرواز در سال ۹۷ رسیده است.

عوض وردی به کیفیت بالای سوخت تحویلی به پروازها و افزایش ذخیره سازی سوخت در مخازن سوختگیری اشاره کرد و بهینه سازی تجهیزات تخلیه و بارگیری را از برنامه‌ها و اولویت‌های واحد سوختگیری در سال جاری برشمرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خراسان شمالی سوخت هواپیما شرکت پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان

اتحادیه وردی آلمان بار دیگر برای برگزاری یک اعتصاب هشدار دهنده تمام روز که منجر به متوقف شدن حرکت اتوبوس‌ها در ایالت هسن آلمان می‌شود فراخوان داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، دور بعدی چرخ اعتصاب ها در آلمان به جریان افتاده است. هفته گذشته اتحادیه وردی خواستار اعتصاب در حمل و نقل عمومی محلی شد. اتحادیه وردی می‌خواهد با یک اعتصاب هشدار دهنده تمام روز، بخش‌های زیادی از حمل ونقل اتوبوس‌ها در هسن را فلج کند.

اتحادیه روز سه شنبه اعلام کرد، دلیل آن، متوقف شدن چانه زنی جمعی با انجمن منطقه ای شرکت های اتوبوسرانی هسن (LHO) برای حدود 6000 کارمند است. شرکت‌های اتوبوس‌رانی خصوصی بخش های مختلف این ایالت در اعتصاب هستند.

یوخن کوپل، منشی اتحادیه وردی آلمان در این باره گفت که وضعیت در این بخش دراماتیک است. کمبود شدید پرسنل وجود دارد، آنها در شیفت های بسیار طولانی کار می کنند، شیفت های مشترک، استراحت های کوتاه، اضافه کاری های بی شمار، مرخصی های استعلاجی زیاد دارند، بنابراین وردی خواستار افزایش دو برابری حقوق هر کدام از کارکنان این بخش است. همچنین به گفته وی باید برای هر کارمند غرامت 3000 یورویی تورم در نظر گرفته شود.

انجمن منطقه ای پیمانکاران اتوبوسرانی هسن نسبت به اعلامیه هشدار اعتصاب اتحادیه ابراز "درک کمی" داشته و چنین اقدامی را غیر ضروری خواند.

شرکت حمل و نقل محلی فرانکفورت Traffiq انتظار دارد که تقریباً تمام 68 مسیر اتوبوس فرانکفورت در روز پنجشنبه اعتصاب کنند.

اخیرا هم در پی فراخوان اتحادیه وردی در اعتراض به دستمزدها و شرایط کاری اعتصاب ها در بخش های حمل ونقل عمومی در روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته مجددا بخش هایی از آلمان را فلج کرد.

اتحادیه وردی در حال حاضر در حال مذاکره برای قراردادهای جمعی جدید برای شرکت های حمل و نقل عمومی محلی در چندین ایالت فدرال است. این مناقشت که از اواخر ژانویه ادامه دارد، بارها حمل و نقل عمومی را در بخش‌هایی از کشور فلج کرده است. رانندگان اتوبوس و تراموا در شهرستان ها از اوایل فوریه به طور همزمان چهار روز دست به اعتصاب زده اند. همچنین در شهرهای مختلف اعتصاب‌های هشدار دهنده دیگری برگزار شد.

سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو 2024 آلماندستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • این هواپیما هنگام برخاستن از فرودگاه یک چرخ خود را از دست داد | ویدئو
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا