Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان ایران از شنبه ۲۴ فروردین ماه با حضور ۲۵ بازیکن زیر نظر کتایون خسرویار در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

این اردو که تا روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند آخرین اردوی تمرینی دختران زیر ۱۹ سال ایران قبل از اعزام به مسابقات دور دوم مقدماتی قهرمانی آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان قرار است روز سه شنبه سوم اردیبهشت ماه ایران را به مقصد ویتنام ترک کنند و در این کشور با تیم‌های ویتنام، کره جنوبی و لبنان بازی کنند. اما چهار بازیکن دوملیتی تیم ملی که در این رقابت‌ها در کنار ملی پوشان ما حضور دارند در آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی حاضر نشده اند.

سوفیا عسگری، ملیکا محمدی، کیمیا رعیت پور و ویدا رعیت پور چهار فوتبالیست ایرانی- امریکایی هستند که در ویتنام به تیم ملی ملحق شوند، اما در ۲ اردوی اخیر تیم ملی قبل از اعزام به رقابت‌های ویتنام حضور پیدا نکرده اند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس