Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در آینده نزدیک پروژه های نیمه تمام در حوزه بهسازی بافت فرسوده شهری تعیین تکلیف  می شوند.
 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید محمد پژمان در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از جمله استان های نخست در راه اندازی هیات اجرایی ویژه بازآفرینی شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات ویژه بهسازی بافت فرسوده شهری در آذربایجان غربی آماده پرداخت است و متقاضیان می توانند با رعایت شرایط ویژه از این تسهیلات استفاده کنند.
همچنین محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در این دیدار بابیان اینکه این استان برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری با هدف ارتقای کیفیت شهرنشینی آماده است افزود: اقدامات لازم برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه انجام می شود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت هیات اجرایی بازآفرینی شهری در ارومیه، اضافه کرد: این هیات در سریع ترین زمان ممکن اقدامات مقدماتی را در راستای بهبود وضعیت مرکز استان در حوزه بافت های فرسوده به ویژه امتداد خیابان و میدان امام خمینی(ره) اجرایی می کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی امام خمینی شهرنشینی وزیر راه و شهرسازی شهری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه تسهیلات اقتصادی پرداخت شده که رقم بسیار قابل توجهی برای توسعه بخش صنعت استان به شمار می رود.

عبدالحمید سرتیپی، با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب ۴۹۹ فقره وام اقتصادی به متقاضیان واگذار شده است، افزود:از این میزان، ۵۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و شش هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال در حوزه سرمایه ثابت بوده است.

سرتیپی، با اشاره به اینکه همچنین درحال حاضر ۶۷ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش در دست اقدام است، گفت: بخش قابل توجهی از این میزان تسهیلات با پیگیریهای صورت گرفته در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با احتساب این میزان،کل تسهیلات پرداختی و در دست اقدام از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی حدود ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۶ هزار هکتار بافت ناکارآمد در خراسان رضوی
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی