Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار زنجان گفت: آنچه برای ستاد هماهنگی مدیریت شهری متصور هستیم در واقع تعالی هدفی است که می‌تواند در سیاست گذاری شهری ما به سمت توسعه نقش داشته و به اقدامات شورای شهر و شهرداری و دستگاه‌های اجرایی جهت بخشی و همسویی دهد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مهرداد سلطانی امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت شهری استان زنجان اظهار داشت: جهت بخشی به اقدامات شورای شهر و شهرداری بدین منظور است که اقدامات دولت با شوراها در اجرا و حل مشکلات و نظارت همسو و همگام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهداف ستاد اشاره کرد و افزود:  شکل‌گیری این ستاد طبق نظرات استاندار در جهت هماهنگی برای ارائه خدمات اجرایی به شهروندان، ارائه خدمات دستگاه‌های دولت و مدیریت شهری، رفع مشکلات به وجود آمده میان دستگاه‌هایی که برای اقدامی در شهرهای استان تعارض منافع داشتند و سیاست‌گذاری برای ارائه خدمات بهینه شهری با نگاه مشترک به موضوعات توسعه شهری هدف‌گذاری شده است.

خسارت سیلاب اخیر معادل دو سال اعتبارات عمرانی مازندران بوده استپروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی اردبیل نیازمند تجهیز و نوسازی هستند1669 میلیارد تومان برای انجام طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان افزود: نگاه به موضوعات شهری توسط تمام ارگان‌ها در حوزه دولت، مدیریت شهری و شهرداری مشترک است که در حال حاضر این اقدامات تحت چند قالب بخشی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: بخشی از هماهنگی‌ها توسط فرمانداران محترم در سطح شهرستان‌ها و بخشی دیگر در معاونت عمرانی پیگیری می‌شود و زمانی که میان یک دستگاه مشکلی در یک حوزه پیش می‌آید برای پیشبرد یک هدف جلسات بخشی شکل می‌گیرد.

سلطانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محورها و بسترهایی که در یکی دو سال اخیر برای این موضوع در نظر گرفته شده برنامه بازآفرینی شهری است که بخشی از آن تحت عنوان اقدام مشترک در جهت هدف گذاری دستگاه‌های مختلف در مراکز خاص شهری و محلات هدف توسط این برنامه همسو و همگام می‌شوند.

 وی تصریح کرد: عنوانی که در ابتدا برای این ستاد برگزیده شده بود ستاد عمران شهری بود اما بنا به دلایلی که قبلا ستادی با این نام در دولت‌های قبلی وجود داشت که اقداماتی خارج از چارچوب مصوب انجام می‌داد بعدها مورد اعتراض مراجع نظارتی قرار گرفت و به خاطر آن ستاد هماهنگی مدیریت شهری نام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: در تلاشیم تا با محوریت این ستاد مشکلات پیش روی مدیریت شهری را در زمینه مسائل عمرانی و موضوعات شهری در جهت هماهنگی میان دستگاه‌ها با رویکرد مشترک حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با بیان اینکه اولویت استان در سال ۱۴۰۳ تمرکز بر اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، گفت: در این راستا متعهد شده‌ایم ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه در این زمینه سهم همه دستگاه‌های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است، افزود: عملکرد این دستگاه‌ها به صورت ماهانه پایش خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه‌های اجرایی دولتی بود، ادامه داد: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

محمدی بابیان اینکه اشتغال ایجادشده به دو صورت میدانی و تلفنی در حال صحت‌سنجی است، افزود: تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته و راستی‌آزمایی موارد باقی‌مانده در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ بوده و این در حالی است که استان زنجان سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشته است.

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود