Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دکتر علی قرایی در گفت‌وگو با برنا در پایان سفر چند روزه از تهران، ضمن ابراز خوشحالی و خشنودی از برد گل گهر و مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: الحمدالله باتوجه به عملکرد نمایندگان استان در لیگ‌های سراسری خصوصاً گل گهر و آرمان گهر، جایگاه کرمان در فدراسیون فوتبال، به شایسته‌ترین شکل ممکن می‌باشد و وقتی این را در کنار نتایج فوتبال و فوتسال بانوان می‌گذاریم، می‌توان باقدرت گفت سال ٩٨ سال طلایی فوتبال استان کرمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**استفاده از داوران باتجربه برای بازی‌های حساس و پایانی نمایندگان استان

وی افزود: در سفر به تهران باحضور در کمیته داوران ضمن تشکر از زحمات آقایان علیرضا سهرابیان ریاست کمیته داوران و داود رفعتی رییس دپارتمان داوری فدراسیون به واسطه اهمیتی که در ماه‌های اخیر به داوران استان دادند تشکر و قدردانی کردم و خواستار این شدم حالا که تیم‌های گل گهر و آرمان گهر شانس اول صعود به لیگ برتر و لیگ دسته اول هستند، از داوران باتجربه برای بازی‌های آنها استفاده شود و در همین زمینه بازی مهم و سرنوشت ساز پنجشنبه آرمان گهر را در لیگ دسته دوم یک داور خوب لیگ برتری قضاوت می‌کند.

دکتر قرایی با اشاره به حضور در سازمان لیگ فدراسیون و گفت‌وگو با آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و آقای کشوری عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: به این آقایان اعلام کردم که آمادگی شهرستان سیرجان از نظر زیرساخت‌ها برای لیگ برتر مناسب است و تقاضا کردم حمایت‌های لازم را از دو تیم گل گهر و آرمان گهر داشته باشند که این دو تیم صنعتی می‌توانند با توجه به پتانسیل‌های بالایی که  دارند در فصل آینده به جذابیت‌های لیگ برتر و دسته اول بیفزایند.

وی ادامه داد: همچنین طی این دیدارها ارتباطات تلفنی بین آقایان جواهری و بدخشان و آقایان رفعتی و بهاروند برقرار تا مشکلات خود را بازگو نمایند.

 

**فتاحی ناظر ویژه بازی آرمان‌گهر و پرسپولیس گناوه

دکتر قرایی بازی آرمان گهر با پرسپولیس گناوه را مهم برشمرد و عنوان کرد: با دعوت از سعید فتاحی رییس مسابقات سازمان لیگ، وی پنجشنبه به سیرجان سفر می‌کند تا از نزدیک ناظر ویژه بازی آرمان گهر باشد.

وی اضافه کرد: همچنین با آقای مهندس تاج دیدار و با ایشان در رابطه با مسائل مختلف فوتبال استان گفتگو کردم و ایشان خوشحالی خود را بابت نتایج نمایندگان فوتبال استان ابراز داشتند.

 

**پیشنهاد عضویت در دو کمیته مهم از فدراسیون فوتبال به دکتر قرایی

دکتر قرایی به رضایت آقای تاج از جشن برترین‌های فوتبال استان اشاره و عنوان کرد: همچنین در این دیدار آقای تاج عضویت در دو کمیته مهم فدراسیون را چ پیشنهاد دادند که ضمن سپاس از اعتمادی که به بنده دارند، تشکر کردم و تقاضا کردم مهلت چند روزه ای بدهند تا با بررسی بیشتری عضویت در یکی از کمیته ها را بپذیرم.

وی افزود: در پایان، دیداری با آقای حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر داشتم و  از تمام حمایت‌هایی که ایشان از تیم‌های سیرجان انجام داده‌اند، کمال تشکر و قدرادنی  را داشتم.

 

**حمایتی که آقای مهندس تقی‌زاده از باشگاه گل گهر امسال داشته بی‌سابقه بوده است

دکتر قرایی با ستایش حمایت مدیران ارشد شرکت صنعتی و معدنی گل گهر از تیم فوتبال گل گهر اظهار داشت: حمایتی که آقای مهندس تقی زاده از باشگاه گل گهر امسال داشته بی‌سابقه بوده و باید قدردان چنین مدیران ورزش دوستی بود و الحمدالله به واسطه همین نگاه ما امسال شاهد موفقیت گل گهر بودیم و در سایه همدلی و ثبات مدیریتی که در مجموعه باشگاه گل گهر در این چندسال، انشاالله جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم و باعث شادی مردم سیرجان و کل استان کرمان باشیم.

دکتر قرایی ابراز  امیدواری کرد: به لطف خداوند و عنایت شهدا در عرض یک هفته آینده دو جشن صعود در سیرجان در کنار بقیه هم استانی‌های عزیزمان بگیریم.

 

**برای شروعی دوباره و موفقیت در فصل بعد برای مس کرمان باید از همین الان به فکر بود

دکتر قرایی همچنین در رابطه با تیم مس کرمان ضمن ابراز ناراحتی از عدم موفقیت این تیم، گفت: علی‌رغم نتیجه نگرفتن مس کرمان باز هم می‌گویم این تیم نسبت به همه تیم‌های امسال لیگ دسته اول، یک سر و گردن بالاتر بود و خیلی از مسائل باعث شد تیم نتیجه نگیرد.

وی ادامه داد: رجوع به گذشته و بازگو کردن مسائل و اتفاقات دردی را دوا نمی‌کند و باید از گذشته درس بگیریم برای شروعی دوباره و موفقیت در فصل بعد از همین الان به فکر بود و نشست و برنامه ریزی کرد و موفقیت حاصل نمی‌شود مگر اینکه همه یکدل و یکصدا بشویم.

دکتر قرایی ضمن تأیید اقدامات مدیریتِ باشگاه مس کرمان در اصلاح ساختار باشگاه تصریح کرد: آقای پرویز ابراهیمی به درستی مسیر را طی می‌نمایند و اعلام آمادگی می‌کنم در صورتی باشگاه مس بخواهند علاوه بر اینکه وظیفه ذاتی خود میدانم افتخار می‌کنم به خاطر شادی دل این هوادارنی که امسال اذیت شدند، در کنار مدیریت باشگاه باشم تا امسال با قدرت مضاعف تری تیمی قوی را راهی لیگ دسته اول کنیم و لازمه تحقق این امر این است که این مشورت و باهم بودن از همین ابتدای کار شکل گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان شادی فوتبال لیگ برتر نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به واسطه صعود تاریخی به یورو ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو 2024 صعود کردند

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • بازار رمزارز‌ها / صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • صعود دوباره بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار