Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:20:20 GMT

هیچگونه قطعی ارتباطات مخابراتی دراستان زنجان نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۷۵۸

هیچگونه قطعی ارتباطات مخابراتی دراستان زنجان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت مخابرات استان زنجان، با اشاره به وضعیت اضطراری جوی پیش آمده‌ی ابتدای سال در کشور افزود: با توجه به بارش‌های مداوم باران در ابتدایی‌ترین روزهای سال شاهد خسارت‌های سنگین به هموطنان عزیزمان در نقاط مختلف بودیم که شیرینی جشن نوروز را به کاممان تلخ کرد.

وی در مورد اقدامات مخابرات منطقه زنجان اظهار داشت: پس از هشدارهای ستاد بحران در مورد احتمال بروز سیل در استان زنجان، مخابرات منطقه زنجان با در نظر گرفتن وضعیت بحرانی کشور، با آمادگی پیش بینی‌های لازم را برای ارتباط پایدار اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه زنجان در توضیح بیشتر فعالیت‌های انجام شده گفت: با حضور به موقع مدیران ارشد و میانی در ستاد و رصد دائمی وضعیت ارتباطی شهرستانهای تابعه و راهنمایی‌های لازم و ارتباط مستمر با رؤسای ادارات تابعه، ارتباط تلفن‌های ثابت، سیار و دیتا در سطح استان پایدار بود که این امر نشان دهنده‌ی عزم جدی کلیه همکاران حوزه‌های فنی و ستادی بود.

جدیدی افزود: خوشبختانه روحیه تعامل و همکاری و احساس مسئولیت کلیه کارکنان مخابرات منطقه زنجان، همواره نشانگر علاقه‌ی آنها به شرکت مخابرات ایران بوده است.

مدیر مخابرات منطقه زنجان تصریح کرد: به همت کارکنان مخابرات منطقه زنجان هیچ‌گونه قطعی ارتباطی را در استان زنجان نداشتیم و اکنون که شرایط جوی در کشور متعادل شده است، کارکنان مخابرات زنجان علاوه بر کمک‌های مالی به سیل زده گان، با آمادگی کامل وبصورت داوطلبانه برای کمک به هموطنان سیل زده آماده هستند.

کد خبر 4593835

منبع: مهر

کلیدواژه: مخابرات تلفن ثابت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز خبری درباره وقوع انفجار در آسمان اصفهان و تبریز به گوش رسید که بلافاصله منتسب کردن آن به حمله موشکی اسرائیل از سوی منابع آگاه تکذیب شد. در این میان، خبرگزاری مهر، به نقل از یک منبع آگاه نوشت: صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است. سه ریزپرنده حوالی ساعت ۴ بامداد در آسمان اصفهان و در اطراف منطقه زردنجان مشاهده شده است.

همچنین این منبع آگاه گفته است: به دنبال مشاهده این ریزپرنده‌ها پدافند غیرعامل عمل کرده و این ریزپرنده‌ها را در آسمان منهدم کرده‌اند. هنوز در خصوص این ریزپرنده‌ها اطلاعی در دست نیست و در حال پیدا کردن پوکه‌های آن هستیم. در پایگاه هشتم شکاری اصفهان حادثه‌ای رخ نداده است.

از سوی دیگر، العربیه هم نوشت که یک مقام ایرانی به«رویترز» گفته است: هیچ گونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته است.

فرهیختگان نیز نوشت که با وجود گذشت حدود دو ساعت از خبر ABC آمریکا درباره «حمله موشکی اسرائیل به داخل ایران»، هنوز هیچ نشانه واقعی از این خبر دیده نشده است. حتی رسانه‌های صهیونیستی هم آن را به نقل از مقام‌های رسمی تأیید نکردند. با این حال، رسانه‌های داخلی ایران به نقل از مقام‌های مطلع می‌گویند احتمالاً پدافند اصفهان و تبریز به چند ریزپرنده واکنش نشان داده‌اند.

المیادین هم نوشت، به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.

اما، با توجه به سطح اتفاقات رخ داده، موج پرداختن طنز به خرابکاری رژیم صهیونیستی در بین کاربران داخلی و خارجی در فضای مجازی آغاز شده است و رسانه‌های عربی با تمسخر رژیم صهیونیستی نوشتند: پاسخ قدرتمند اسرائیل به ایران!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896920

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک
  • ما پیش از عملیات، به آمریکا اعلام کردیم که حمله ایران قطعی است
  • مقام ایرانی به رویترز: هیچگونه حمله موشکی به خاک ایران صورت نگرفته /المیادین: چیزی جز یک حباب رسانه ای نبود /تمسخر اسرائیل از سوی رسانه های عربی 
  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا خبر دادیم تصمیم ما قطعی است | فقط در یک صورت پایگاه‌های آمریکا را می‌زدیم