Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:08:57 GMT

۱۰۰ عنوان کتاب شنیداری تولید می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۹۸۵۰

۱۰۰ عنوان کتاب شنیداری تولید می کنیم

کاظمی زاده با بیان اینکه تا پایان سال هشت سری کتاب آوا تولید می کنیم، گفت: کتاب عروسک، کتاب فیلم و کتاب ماکت در دستور کار ماست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «روح الله کاظمی زاده» عصر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین که در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد، گفت: امروز سری اول کتاب آوا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تا پابان سال بتوانیم ۸ سری از کتاب آوا را آماده کنیم.تلاش میکنیم که امسال در قالب کتاب آول، ۱۰۰ عنوان کتاب را شنیداری کنیم‌.

 

مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اظهار داشت: با حمایت های فاضل نظری، مدیر عامل کانون میتوانیم در کانون اتفاق های خوبی را رقم بزنیم.قرار است که در کانون در کنار وظیفه خود که چاپ کتاب های فاخر است به رسانه های مختلف بپردازیم که کتاب های متفادت تولید شود.تولید کتابهای شنیداری را ادامه خواهیم داد.کتاب فیلم، کتاب عروسک، کتاب تئاتر، کتاب ماکت و کتاب انیمیشن را در دستور کار داریم.

 

وی با ابراز خوشحالی از حضور مربیان کانون در مراسم رونمایی از کتاب آوا خاطر نشان کرد: مربیان کانون در ارتباط مستقیم به بچه ها کارهای فرهنگی و هنری انجام می دهند و خواستار کتاب های شنیداری هم بودند.تلاش می کنیم تولید کتابهای شنیداری را ادامه دهیم و به دست تمام کودکان و نوجوانان به خصوص عزیزان ناشنوا در سراسر کشور ارسال کنیم.

 

گفتنی است، کتاب های پیروزی بر شب، «کودک، سرباز و دریا»، «لک‌لک‌ها بر بام»، «تیستو سبز انگشتی»، «میگل»، «بچه‌های راه‌آهن»، «کلاس پرنده»، «پولینا چشم و چراغ کوهپایه»، «با خانمان» و «مادر»  با صدای حبیب رضایی، امین زندگانی، احترام برومند، افسانه بایگان، سروش صحت، رامین ناصرنصیر، منصور ضابطیان، گلاره عباسی، احسان کرمی و الهام پاوه‌نژاد، روایت شده است که در این برنامه رونمایی شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان سیل کمک به سیل زدگان خسارت سیل خبرگزاری شبستان سیل خوزستان روز جوان مسابقات قرآن مسابقات بین المللی قرآن محصول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه