Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:06:04 GMT

بیمه سلامت و کمیته امداد البرز همکاری می کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۰۰۳

بیمه سلامت و کمیته امداد البرز همکاری می کنند

کرج - ایرنا - بیمه سلامت و کمیته امداد البرز همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه تفاهم نامه همکاری بیمه ای امضاء کردند.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید جوانشیر مدیر کل بیمه سلامت استان البرز روز چهارشنبه در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: در این تفاهم نامه مددجویانی که دارای بیماری خاص هستند از خدمات بیمه ای برخوردار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول خاطر نشان کرد: هماهنگی اداره کل بیمه سلامت با کمیته امدادامام خمینی (ره) استان البرز تنگاتنگ است .
محمد محمدی فرد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه هزینه صدور اولین دفترچه بیمه سلامت بر عهده کمیته امداد است ،اظهارداشت: 24 هزار نفر مدد جوی شهری مشمول این طرح می شوند که خدمات بیمه پایه برعهده بیمه سلامت و کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت به عنوان یک نهاد بیمه گذار ماموریت فنی گسترده به نفع محرومان
خواهد داشت.
به گفته وی، خدمات بیمه تکمیلی در چارچوب توافق نامه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سلامت به مددجویان ارائه می شود.
محمدی فر با اشاره به اینکه بیمه روستایی امور بیمه گری به بیمه سلامت ایران محول شده است، اظهارداشت: 12 هزار نفر از روستائیان و شهرهای زیر 20 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که اکنون در مجموع حدود 37 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت خواهند رفت.
وی تاکید کرد: افرادی که در سال 97 در تبصره 14 تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) قرار گرفته اند هفت هزار خانوار هستند که مستمری آنها توسط کمیته امداد استان البرز پرداخت می شود.
محمدی فر با اشاره به اینکه بر اساس تفاهم نامه مددجویان کمیته امداد البرز، در گام اول به بیمه سلامت معرفی و پرونده تشکیل می دهند، اظهارداشت: تشکیل پرونده برای بیماران خاص و صعب العلاج در برنامه کاری قرار دارد.
وی بیان داشت: در این خصوص اطلاع رسانی به تمام مدد جویان کمیته امداد صورت گرفته و به محض بار گذاری، اطلاعات بیمه سلامت به 10 کارگزاری بیمه سلامت مستقر در استان البرز وجود دارد که مدد جویان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.
این مسئول تاکید کرد که ادامه خدمات رسانی به بیمه شدگان کمیته امداد تا پایان اردیبهشت ماه جاری همچنان با کارت کمیته امداد انجام می شود وتا پایان دوره انتقال دفترچه ها صادر شود خدمات قبلی را در قالب دفترچه می گیرند.
طی تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سلامت در کشور صورت گرفته است حدود یک میلیون نفر مدد جوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.
با این روش بیمه سلامت به سمت تمرکز گرایی پیش می رود.
بیمه سلامت 40 میلیون نفردر کشور تحت پوشش دارد که شامل صندوق بیمه کارکنان و روستاییان و سایر اقشار مانند دانشجویان خانواده هستند که که با امضای این تفاهم نامه یک میلیون نفر از مدد جویان کمیته امداد به صندوق این بیمه پیوستند.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تفاهم نامه بيمه سلامت كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام