Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزالله کناری روز چهارشنبه در اولین نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس در سال 98 اظهار داشت:بهره برداری از دو طرح یاد شده موجب کاهش مشکلات در ورودی شرقی و هسته مرکزی شهر بندرعباس می شود.
وی اضافه کرد: انتظار می رود مجریان طرح ها، کارهای باقیمانده خود در این 2 مجموعه را هر چه سریع تر به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام شهرداری بندرعباس، قرار بود میدان میوه و تره‌بار جدید این شهر به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره‌بار جنوب کشور، دهه فجر سال 97 به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به بارندگی های اخیر، ابراز داشت: مردم از بارش باران شادمان هستند که باید با رفع خسارت های ایجاد شده بر این خوشحالی بیفزاییم.
سرپرست فرمانداری بندرعباس اظهار داشت: مدیران خسارت های ایجاد شده را به دقت بررسی و جمع بندی کرده و به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند.
بخشداری هرمز نیز در نشست شورای اداری شهرستان بندرعباس گفت: پیوستن هرمز به شهرستان بندرعباس خواسته چندین ساله مردم جزیره بود که اکنون محقق شده است.
سید مجدالدین حسینی ادامه داد: یکی از نیازهای این جزیره لندینگ کرافت برای انتقال کالاهای ضروری جزیره است که استانداری هرمزگان تا چند ماه قبل کرایه آن را می پرداخت و از خدمات آن استفاده می کردیم.
بخشدار هرمز اظهار داشت: از چند ماه قبل تا کنون باید لنج برای این منظور اجاره کنیم که موجب بالارفتن هزینه ها شده است.
حسینی خاطر نشان شد: انتظار می رود بنیاد برکت که مسوولیت کمک به توسعه جزیره هرمز را برعهده گرفته، نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
3219/2094
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران دهه فجر شورای اداری مدیریت بحران میوه و تره بار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین روز از فروردین ماه، دو طرح مردمی در بخش گردشگری و صنایع دستی در شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار زرند، در این مراسم با بیان اینکه اولین روز کاری در سال جدید با افتتاح دو واحد اشتغال آفرین شروع می‌شود گفت: این نشان دهنده سالی پربار برای رونق تولید بخصوص تحقق شعار سال مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است و این نقشه‌ی راهی هست که ما در سیستم اجرایی شهرستان با قدرت در پی اجرای آن خواهیم بود.

رضا حسینی نژاد، افزود: یکی از ویژگی‌های شهرستان زرند در نوروز و بویژه یکی از اولین روزهای کاری همین است که پیام روشن کار و تلاش را به جامعه مخابره کنیم.

وی با بیان اینکه برای این دو طرح حدود ١٠ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص گرفته افزود: تاکید من به تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان زرند این است که شعارهای سال را به عنوان یک فرمانِ لازم الاجرا مورد توجه قرار دهند و به جای اینکه شعار سال را روی بنر بیاورند، به صورت عملیاتی روی تحقق آن کار شود و این قطعاً در منظومه فکری مدیران باید نهادینه شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان زرند هم با اشاره به اهمیتی که طرح‌های مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ایجاد اشتغال، مهار تورم، رشد و توسعه پایدار دارد گفت: خوشبختانه شهرستان زرند به عنوان اولین پیشگام در سطح کشور است که برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری اقدام به افتتاح دو طرح اشتغالزایی کرد که به عنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

محمد اسلامی، حضور مدیران ارشد شهرستان در افتتاح این طرح‌ها را نشان دهنده عزم و اراده‌ی جدی تمام مسئولان برای حمایت از طرح‌های مردمی عنوان کرد و افزود: سفالگری، پته و چرم دوزی از جمله صنایع دستی هستند که ریشه‌ای چند صد ساله در شهرستان زرند دارند..

وی با اشاره به اینکه حدود ۳ هزار نفر در شهرستان زرند از طریق صنایع‌دستی ارتزاق می‌کنند گفت: در نقاط مختلف شهرستان زرند هنرمندانی هستند که کارگاه‌های خود را در خانه‌ها ایجاد کردند و علاوه بر رسیدگی به امور خانه داری، نقش بزرگی در اقتصاد خانواده ایفا می‌کنند و از این منظر باید اشتغال در مباحث گردشگری و صنایع‌دستی را بسیار مورد توجه قرار دهیم.

محمد اسلامی، افزود: هم اکنون قریب ۱۳۰۰ نفر فعال صنایع دستی تحت پوشش بیمه‌های حمایتی از جمله تأمین اجتماعی و بیمه‌های اجتماعی دیگر قرار دارند.

مژده عرب‌نژاد، مدیر یکی از طرح‌های افتتاح شده گفت: شاید خیلی‌ها ایجاد شغل و کارگاه را به داشتن سرمایه‌های بزرگ و متوسط ربط بدهند و برای همین هم دنبالش را نگیرند، ولی من با پول یارانه ام اولین کار تولیدی ام را با تولید مواد اولیه یک کیف کوچک تلفیقی پته و چرم آغاز کردم.

وی ادامه داد: جشنواره‌های زرند بزرگترین عاملی بود که باعث شد من برای نمایش محصولات و عرضه و فروش آنها، یک مکان مناسب پیدا کنم و با حضور در تمام جشنواره‌ها روز به روز بحث بازاریابی و فروش من رونق گرفت.

وی افزود: با تشویق میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند و حمایت آنها، مبلغ ۴۰ میلیون تومان وام دریافت و کارگاه را گسترش دادم، تا اینکه امروز شاهد افتتاح آن با اشتغالزایی ۳ نفر هستید.

وی تصریح کرد: این بهترین لبیک به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و عمل به شعار سال ١۴٠٣ است که من و خانواده ام به صورت خانگی یک کارگاه تولیدی را راه اندازی کرده ایم و الحمدلله راضی هستم.

عرب نژاد، افزود: در این کارگاه محصولاتی چون کیف دستی، کیف پول، کمربند، کفش، زیورآلات چرمی و … به وسیله چرم طبیعی تولید می‌شود.

کد خبر 6062098

دیگر خبرها

  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید
  • چرا ادامه تونل غدیر قم بازگشایی نمی‌شود؟