Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در همایشی با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد، ۷۹ نفر از قضات محاکم قضایی استان از سوی دادسرای انتظامی قضات مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، همایش تجلیل از همکاران قضایی که در ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات برگزیده شده بودند در سالن شهید بهشتی این دادگستری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در سخنانی به اهمیت نظارت به منظور کمک به کارکنان اشاره و اظهار کرد: مجموعه واحد‌های نظارتی از قبیل: حفاظت و اطلاعات و نظارت و ارزشیابی قضات، رسالت شان کمک به هدایت مستقیم پرسنل دستگاه قضایی در مسیر حق و حفظ آبروی پرسنل آن است.

مزارعی در ادامه با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه عنکبوت و ذکر این نکته که خداوند عملکرد انسان را در میزان سنجش قرار می‌دهد و انسان را رها نمی‌کند در خصوص دستگاه‌های نظارتی، در خصوص ارزیابی ماده ۲۸ و ارزشیابی واحد نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری استان اظهار داشت: زحمات هیچ یک از همکاران نادیده گرفته نشده است و همکاران توسط دادسرای انتظامی قضات انتخاب شده اند.

وی در پایان افزود: این دادسرا علاوه بر حفاظت و اطلاعات و واحد نظارت و ارزشیابی قضات در دادگستری ها، منابع دیگری نیز برای نظارت دارند و این تشویق به معنای آن نیست که بقیه کار نکرده اند بلکه همه‌ همکاران زحمت کشیده اند، قضات انسان‌های شریف، جوانان پرکار و انرژی و انقلابی اند و همه تلاش کرده اند.

در ادامه‌ این برنامه ۷۹ نفر از قضات محاکم قضایی استان از سوی دادسرای انتظامی قضات مورد تقدیر قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۷ نفر قاضی در ۱۱ حوزه قضایی مشغول بخدمت هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد قضات دستگاه های نظارتی بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت منصوب شد
  • پایداری وضعیت سدهای کهگیلویه و بویراحمد