Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه سال ۹۷ با عزت و سرافرازی پشت سر گذاشتیم گفت: آن چیزی که در سال گذشته اتفاق افتاد حاصل تلاش همه روسای فدراسیون‌ها و مجموعه ورزش کشور بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، صالحی امیری با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته، دستاوردهای کسب شده را حاصل تلاش فدراسیون‌ها و مجموعه ورزش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه امسال بیشتر از سال قبل به وفاق و انسجام نیاز داریم گفت: همه ما پذیرفته‌ایم که تحت مدیریت یک نفر که همان سلطانی‌فر است کار کرده و برای موفقیت ورزش تلاش می‌کنیم.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر این موضوع که موفقیت در ورزش فقط به یک رشته تعلق ندارد خاطرنشان کرد: اگر موفقیتی در رشته‌های مختلف ورزشی کسب شده به همه ورزش تعلق دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور موثر جامعه ورزش در امر امدادرسانی اشاره کرد و توضیح داد: اتفاق مهمی که امسال افتاد مسئولیت اجتماعی بود که جامعه ورزش به خوبی از عهده آن برآمد.

صالحی امیری افزود: دو طبقه سلبریتی‌ها یعنی قهرمانان و هنرمندان همیشه در بحث مسئولیت اجتماعی پرچم‌دار هستند و باید این مساله به صورت همیشگی و در جامعه نهادینه شود.

وی با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب برای اینکه همواره جامعه ورزش در بخش‌های امدادرسانی و مسائل اجتماعی ورود کند خاطرنشان کرد: بهتر است که مسئولیت اجتماعی به ساختار اجتماعی در جامعه ورزش و دیگر حوزه‌ها تبدیل شود.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: در خود فدراسیون‌ها باید کار فرهنگی در سال ۹۸ به شکل سازمان یافته و شکل بهتری انجام شود.

او گفت: کار فرهنگی به معنای چسباندن پوستر نیست بلکه ترویج فرهنگ بین ورزشکاران است. به عنوان مثال هر رشته‌ای مانند فوتبال می‌تواند یک نوع تبلیغ و رفتار فرهنگی در جامعه ایجاد کند.

صالحی امیری همچنین فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی را مورد توجه قرار داد و افزود: تعامل فدراسیون‌ها با این حوزه در کمیته ملی المپیک را مورد تاکید قرارداد.

وی در پایان در خصوص موزه ورزش نیز افزود: این بخش تخصصی که با همت وزیر ورزش و همچنین فدراسیون‌ها و قهرمانان راه اندازی شده متعلق به همه جامعه ورزش است. زیبایی موزه به این است که آن را پربار کنیم و باید فدراسیون‌ها در این خصوص تلاش بیشتری به کار بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

کد خبر 745882

دیگر خبرها

  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ضرغامی: از شورای بین‌المللی «کمیته ملی موزه‌ها» و «محوطه‌ها و بناهای تاریخی» خارج نشدیم
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب