Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هنگام ورود بازیکنان ذوب‌آهن به زمین، هواداران پرسپولیس با شعار «رشید پرسپولیسی» رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن را تشویق کردند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر که از ساعت 18 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود به شرح زیر است:

* شمار زیادی از تماشاگران 2 تیم بیرون ورزشگاه فولادشهر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان برخی تلاش می‌کردند از روی نرده‌ها و دیوارهای اطراف ورزشگاه عبور کرده و خود را به داخل استادیوم برسانند.

* بلیت‌های این دیدار به قیمت 10 هزار تومان به فوتبال‌دوستان فروخته شد در حالی که قیمت بلیت سایر دیدارها در اصفهان 5 هزار تومان بود.

* پیش از آغاز دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس گروه سرود سماء اصفهان به مناسبت اعیاد شعبانیه در ورزشگاه فولادشهر به اجرای برنامه پرداخت.

* تماشاگران پرسپولیس در هنگام ورود برانکو ایوانکوویچ به زمین مسابقه، او را به شدت تشویق کردند.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس مشخص شداصفهان| ترکیب اولیه پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اعلام شداصفهان| اختصاص بیش از 10 درصد ظرفیت فولادشهر به هواداران پرسپولیس

* در هنگام ورود بازیکنان ذوب‌آهن به زمین، هواداران پرسپولیس با شعار «رشید پرسپولیسی» رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن را تشویق کردند.

* این دیدار قرار است از شبکه سوم سیما و شبکه استانی اصفهان به روی آنتن برود.

* در تیم ذوب‌آهن، محمدباقر صادقی، محمد نژادمهدی، علیرضا چراغعلی، علیرضا قادری، رضا حبیب‌زاده، مهران درخشان‌مهر، نیما طاهری، مسعود ابراهیم‌زاده و ابوذر صفرزاده روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته‌اند و روی نیمکت پرسپولیس هم امید عالیشاه، سروش رفیعی، مهدی شریفی، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، محمدامین اسدی، محمد احسان حسینی، بوژیدار رادوشویچ و سعید کریمی حضور دارند.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت