Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، رئیس سازمان فضایی ایران و معاون وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود منتشر کرد؛ این‌بار هم شرکت های خصوصی خوش درخشیدند و با هماهنگی همکاران در سازمان فضایی ایران، وزارت ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت، ادارات کل ICT استان ها و با همت شرکت های خصوصی ارائه دهنده خدمات ماهوارهای، مجموعا ۷۰ ایستگاه فعال و پشتیبان ارتباطات ماهواره ای برای استان های سیل زده و یا در معرض سیلاب راه اندازی شد تا ارتباطات در این استان ها بدون وقفه برقرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

169 / 279 خدمات ماهواره ارتباطات فناوری وزارت ارتباطات سازمان فضایی سیلاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خدمات ماهواره ارتباطات فناوری وزارت ارتباطات سازمان فضایی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، دانا وایگل، نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی بین‌المللی تصمیم دارد این ایستگاه را از انحصار خارج کند و امکان استفاده از کپسول‌ها و فضاپیمای مختلف را در این ایستگاه مداری مهیا سازد.

وایگل در حال حاضر مدیر ایستگاه فضایی بین‌المللی است و به مدت ۲۰ سال در ناسا وظایفی را از جمله مدیر اداره وسایل نقلیه ایستگاه فضایی در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۱، معاون اداره مدیریت پرواز در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ و مدیر پرواز در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ خدمت کرده است.

وی که از سال ۲۰۲۱ مستقیماً در کنار مونتالبانو در مدیریت ایستگاه  مشغول به کار بوده در مصاحبه اخیر خود گفته است، من تجربه زیادی در مورد چالش‌هایی که وجود دارد به دست آورده‌ام.

نخستین زنی که مدیریت برنامه ایستگاه فضایی بین‌المللی را برعهده گرفته، می‌گوید که از نظارت بر فعالیت‌های تجاری فضایی در مجموعه مداری هیجان‌زده است.

وایگل روز یکشنبه رسماً سکان مدیریت برنامه ایستگاه فضایی بین المللی را به جای جوئل مونتالبانو به دست گرفت و تصمیم دارد برنامه‌های این ایستگاه را با تحولات زیادی همراه سازد. 

سمت مدیر برنامه ایستگاه فضایی بین‌المللی از سال ۱۹۹۴ وجود داشته و اکنون تیم تحقیقاتی نخستین مدیر زن این ایستگاه در چندین مرکز ناسا در ایالات متحده فعالیت دارند و پشتیبانی می‌شوند. تیم تحت حمایت وی در سال ۲۰۲۳، ۴۰ ماموریت پویا در ایستگاه فضایی بین‌المللی را به سرانجام رساندند که از جمله آنها می‌توان به پیاده‌روی‌های فضایی اشاره کرد. قرار است این ایستگاه مداری در سال جاری میلادی میزبان تعداد بیشتری از ماموریت‌ها باشد.

مقامات ناسا اظهار داشتند: وایگل مسئولیت مدیریت، توسعه، یکپارچه‌سازی و بهره‌برداری را از مجموعه مداری بر عهده خواهد داشت. این ایستگاه از نوامبر ۲۰۰۰ به طور مداوم سرنشین داشته و تاکنون میزبان ۲۷۶ فضانورد از ۲۲ کشور بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت بخش خصوصی
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • نخستین مدیر زن ایستگاه فضایی آغاز به کار کرد
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • گوشی پیکسل ۹ احتمالاً سیستم ارتباط ماهواره‌ای و مودم جدید خواهد داشت
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • معاون وزیر ارتباطات: پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی برگزیده شد