Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:34:18 GMT

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیمه شعبان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۳۳۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیمه شعبان را تبریک گفت

کیش- ایرنا- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با انتشار پیامی، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) گفت: این عید خجسته شوق دیدار جمال موعود را در دلها دو چندان می کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام غلامحسین مظفری به این شرح است:
این عید خجسته شوق دیدار جمال موعود را در دلها دو چندان می کند، موعودی که ولادتش بوستان مقدس نبوی را آراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که سال هاست منتظرانش سر بر سجاده عشق و ارادت، ظهورش را طلب می کنند تا به فضل حضورش، امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر، گره خورده و بنیان جهل، ظلم و جور از جهان برچیده شود.
بدون شک انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حرکت جامعه به سوی سعادت و معنویت است.
برگزاری مراسم با شکوه جشن نیمه شعبان در جزیره کیش نیز فرصت مغتنمی جهت تقرب بیشتر به پروردگار سبحان، تاسی به سیره اولیاء دین و پاسداشت عدالت محوری و حق طلبی است.
اینک با تبریک ولادت با سعادت دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی و موفقیت و سر بلندی تمامی هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش را خواستارم.
2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نيمه شعبان تبريك كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران از افزایش، ۱.۶ درصدی حجم آب در مخازن سد‌های چهارده گانه استان در سال جاری خبر داد و گفت: حجم فعلی آب در مخازن سد‌های استان، ۱۱۳۸ میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۱۲۱ میلیون مترمکعب بود.

مجید رستگاری افزود: علیرغم اینکهسد بوکان با ۵۹۷ میلیون مترمکعب آب پر آب‌ترین سد استان است، آب در مخزن این سد سیزده میلیون مترمکعب در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: سد سردشت با ۳۳۶ و سد مهاباد با ۱۷۵ میلیون مترمکعب در ردیف دوم و سوم پر آب‌ترین سد‌های استان قرار گرفته اند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در حال حاضر سد سیلوه پیرانشهر ۱۴۳ میلیون مترمکعب آب دارد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: سد شهرچای در حال حاضر ۵۰.۵ میلیون مترمکعب آب دارد که در مدت مشابه سال قبل، ۶۷.۵ میلیون مترمکعب آب داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب سد‌های آذربایجان‌غربی
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • ارتقای کیفیت فضاهای آموزشی منطقه آزاد ماکو
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • سردار نقدی : روزی که مردم منطقه نظامیان آمریکایی را از تیرهای برق در بغداد و منامه آویزان کنند، چندان دیر نیست
  • عامل تهدید به قتل شهروندان در سعادت آباد تهران دستگیر شد