Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه ضمن افزایش ابر و رگبار پراکنده (در مناطق مستعد توام با رعدوبرق و تگرگ پراکنده)، سرعت وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل تند تا شدید بوده و بیشینه آن در برخی از مناطق استان بویژه در مناطق مرکزی به ۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزش باد در مناطق مرکزی استان اردبیل بصورت تند تا نسبتاً شدید تداوم دارد اظهار کرد: طی یک ساعت گذشته بیشترین سرعت باد ثبت شده در ایستگاه نیر ۲۰ متر بر ثانیه معادل ۷۲ کیلومتر برساعت بوده است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: فردا آسمان استان اردبیل نیمه ابری شده و از اواخر وقت با نفوذ پرفشار سطح زمین، در شمال استان و نواحی منتهی به استان گیلان ضمن افزایش ابر، وزش باد تند تا نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: در روز جمعه ۳۰ فروردین آسمان استان اردبیل غالباً ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق بارش خفیف باران نیز انتظار می‌رود.

وی گفت: از اواخر وقت جمعه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، بارش باران در بیشتر مناطق مختلف استان اردبیل گسترش می‌یابد و تا عصر شنبه ۳۱ فروردین با شدت و ضعف تداوم یافته بطوریکه در شنبه شب در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بارش خفیف برف نیز احتمال می‌رود.

انتهای پیام/ح

تداوم وزش باد شدید در مناطق مرکزی استان اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در خلیج فارس، ۹ فروردین
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • قطار هیدروژنی چینی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت آزمایش شد
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تداوم شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته در اردبیل
  • تداوم بارش ها در استان تهران تا صبح سه شنبه
  • تداوم بارش باران در قم