Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@17:54:31 GMT

بانک توسعه صادرات برای "رونق تولید" عزم جدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۶۹۴

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، آقای دکتر علی صالح آبادی با تقدیر از عملکرد مدیریت شرکت لوله و ماشین سازی ایران گفت: اشتغالزایی برای 2500 نفر در شرایطی که تولید کارآسانی نیست، باعث افتخار است.
صالح آبادی در ادامه روند رشد و احیای این واحد را تحسین آمیز خواند و گفت: بانک توسعه صادرات در آغاز همکاری در جریان شرایط نامساعد شرکت قرار داشت اما پس از بررسی های کارشناسی، تصمیم گرفته شد که برای احیا و بازیابی آن، بانک از طریق اعطای تسهیلات سرمایه در گردش وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بانک توسعه صادرات راه اندازی و احیای مجدد شرکت هایی که در شرف تعطیلی هستند را یک کار ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: برخورداری از مدیریت خوب و قوی، کارآفرین و پرتلاش می تواند در ساختار یک واحد تولیدی نقش اساسی ایفا کند و تامین مالی تنها یکی از عوامل رونق تولید است.
وی با اظهار خوش بینی از استمرار روند رشد تولید این واحد تولیدی گفت: امیدواریم رویه رو به رشد این واحد تولیدی در حوزه تولید و صادرات ادامه داشته باشد؛ بی تردید حمایت های بانک توسعه صادرات در مسیر احیای این دست واحدها ادامه دار خواهد بود.

بازدید دکتر صالح آبادی از کارخانجات شرکت لوله و ماشین سازی ایران

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز صبح بیست و چهارم فروردین ماه جاری، دکتر صالح آبادی به همراه اعضای هیات مدیره از شرکت لوله و ماشین سازی ایران بازدید کرد. این شرکت با سابقه فعالیت بیش از 6 دهه، انواع مختلفی از لوله های چدنی آب، اتصالات و شیرهای خطوط آب در سایز های متنوع تولید می کند. پتروشیمی، آب و فاضلاب، شرکت نفت و شیلات از عمده ترین مشتریان محصولات این شرکت هستند. مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران:
رونق تولید و صادرات این شرکت مرهون حمایت های بانک توسعه صادرات است
به گفته محمدرضا بابایی، مدیرعامل این شرکت در تمام خاورمیانه در زمینه تولید لوله های انحصاری به لحاظ حجم، رقیب ندارد و از تکنولوژی روز دنیا در خط تولید خود بهره می گیرد؛ به طوری که محصولات این واحد تولیدی تمامی استانداردهای اروپایی را داشته و مورد تایید کشورهای صاحب تجربه در این عرصه، از جمله ژاپن است.
بابایی، موفقیت، رونق و تداوم تولید این شرکت را مرهون حمایت بانک توسعه صادرات دانست و اذعان داشت: در تمام فرایند اخذ تسهیلات، بانک توسعه صادرات با وجود شرایط نامساعد شرکت ، برخوردی سرشار از همدلی داشت و نتیجه این همکاری افزایش تولید این واحد از 13 هزار تن به 33 هزار تن در سال بوده و پس از 7 سال توقف صادرات، خوشبختانه توانسته ایم روند صادرات محصولات خود را از سر بگیریم.
وی با اشاره به برنامه ریزی های این شرکت برای توسعه صادرات خود گفت: این توان را داریم که در سال پیش رو صادرات خود را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت لوله و ماشین سازی ایران اذعان داشت: خوشبختانه با کمک بانک توسعه صادرات طی دو سال گذشته علی رغم شرایط دشوار تولید در کشور، تعدیل نیرو نداشته ایم و حتی 70 نیروی جدید نیز جذب شده اند و تمامی شرکت های زیر مجموعه این کارخانه سودآور بوده اند. همچنین لوله مورد نیاز بسیاری از پروژه های بزرگ آبرسانی در کشور را تامین کرده است.
بابایی تولید لوله های چدنی ضد زلزله را از دیگر افتخارات این شرکت عنوان کرد و گفت: لوله های چدنی بیش از 100 سال بدون ایجاد آلودگی و زنگ آب عمر می کنند و مورد تایید همه سازمانهای بهداشتی دنیا هستند؛ علاوه بر این شرکت لوله و ماشین سازی ایران افتخار دارد که لوله های ضد زلزله ( با مقاومت در برابر 8.5 ریشتر زلزله) را تولید می کند.
به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، شرکت لوله و ماشین سازی ایران سال گذشته 120 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش دریافت کرده و در این مدت از مشتریان خوش حساب بانک محسوب می شود؛ در جلسه هیات مدیره بانک توسعه صادرات با مدیرعامل این شرکت مذاکراتی برای همکاری های بیشتر فی مابین صورت گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش

تشکیل شوراها و کمیته های تخصصی اجرایی، دستور جلسه چهارمین نشست ستاد سفرهای تابستانی کیش بود.

کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش وبا ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی تشکیل می‌شود.

کنسرسیوم با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش و همچنین ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

رحیم سرهنگی در سومین نشست "ستاد سفر‌های تابستانی کیش" که با حضور نمایندگان جوامع صنوف، معاونان گردشگری، توسعه مدیریت و فرهنگی اجتماعی این سازمان و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش عصرشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد؛ از تدوین برنامه‌های راهبردی و خلاقانه در راستای رونق بخشی پایدار گردشگری این منطقه بویژه در فصل کم فروغ تابستان خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که کنسرسیوم توسعه پایدار گردشگری با مشارکت و نظارت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت تمامی جوامع صنوف کیش تشکیل می‌شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد بستر لازم برای رونق گردشگری و هموارسازی جذب گردشگران داخلی و خارجی از اهداف کلیدی این کنسرسیوم است.

وی با یادآوری لزوم ایجاد انگیزه و مشوق سفر به کیش ادامه داد: این کنسرسیوم ظرفیت‌های بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را بهره‌ور و مسیر رونق گردشگری را تسریع و تسهیل می‌کند.

سرهنگی با تاکید بر اصلاح و ارتقاء رویه خدمات رسانی در جزیره کیش و در شان گردشگران و برخورد با متخلفان و با اشاره به بسترسازی پلت فرم گردشگری بر اساس نظرسنجی مردمی گفت: فصل کم فروغ گردشگری کیش در تابستان فرصت مغتنمی است تا تمامی مراکز گردشگری در زمینه بازسازی و تجهیز مجموعه خود و آموزش کارکنان و اصلاح و ارتقاء خدمات رسانی به گردشگران بکوشند.

وی برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های جذاب فرهنگی، مذهبی و ورزشی با رویکرد ورزش‌های دریایی، جشنواره غذا و سنت ها، هفته فرهنگی استان‌ها و برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی را به عنوان مولفه‌های اصلی رونق گردشگری کیش عنوان کرد و خواستار تولید محتوا و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازار‌های هدف داخلی و خارجی و انتشار آن از طریق رسانه ملی، پلتفرم‌های نمایش خانوادگی و فضای مجازی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پیش نیاز توسعه گردشگری کیش را توسعه همه جانبه و متوازن و فراهم کردن زیرساخت‌ها با اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاق عنوان کرد و افزود: برای رونق گردشگری در این منطقه باید همه بخش‌ها همگام با هم رشد کنند تا همزمان با اجرای برنامه‌های مربوط به توسعه گردشگری، پاسخگوی نیاز‌های گردشگران وایجاد علاقه مندی برای سفر‌های مجدد گردشگران به کیش باشیم.

وی از تشکیل کارگروه مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، با مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود وضعیت پرواز‌ها؛ موضوعات مربوطه را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است این سومین نشست هم اندیشی در راستای اجرای همکاری‌های مشترک بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تشکیل ستاد سفر‌های تابستانی و تحقق مفاد مذکور، به صورت مستمر و دوره‌ای ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • تولید لوله های خنک کننده حرارت
  • اولویت‌بندی و سبک‌سازی پروژه‌ها؛ سیاست‌ راهبردی در راه‌سازی کشور
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر (+عکس)
  • افزایش ۲ هزار تنی صادرات مغز بادام از چهارمحال و بختیاری
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲