Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:25:07 GMT

16 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی بیمه سلامت شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۰۷۵۲

16 هزار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی بیمه سلامت شدند

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در آیینی که به صوررت ویدو کنفرانس توسط کمیته امداد کشور و این سازمان بیمه گر برگزار شد اظهار داشت: این انتقال با هدف تجمیع پوشش بیمه ای، ارائه خدمات مطلوب به تمامی بیمه شده ها، جلوگیری از همپوشانی بیمه ای انجام شد.
محسن رعنایی افزود: هم اکنون مددجویان شهرهای بالای 20 هزار نفر این استان که شامل بجنورد، اسفراین، شیروان و آشخانه است مشمول این طرح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گروه بیماران خاص زیر پوشش این نهاد حمایتی نیز بدون هیچ مشکلی زیر پوشش خدمات بیمه سلامت قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر در سال های گذشته از بیمه سلامت خدمات دریافت می کردند.
وی اظهار داشت: نحوه ارائه خدمات درمانی نهاد کمیته امداد رعایت نظام ارجاع است و تمامی خانوار ها دارای پزشک خانوار بودند که این امر نیز انتقال یافت.
رعنایی افزود: اگر بیماران زیر پوشش نیاز به پزشک متخصص داشته باشند توسط پزشک خانوار به پزشک مربوطه ارجاع داده می شوند.
به گزارش ایرنا بدون احتساب آمار مددجویان کمیته امداد هم اکنون 620 هزار نفر از شهروندان این استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
معاون درمان و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این آیین گفت: این نهاد 45 هزار و 206 خانوار مددجوی زیر پوشش دارد که از این تعداد 17 هزار و 500 خانوار شهری و مابقی روستایی هستند.
حمید خوجانی اظهار داشت: مددجویان شهری این استان زیر پوشش 21 پزشک خانوار هستند، تمامی خدمات درمانی به مددجویان ارائه خواهد شد و همچنین این قشر بیمه تکمیلی نیز هستند.
وی افزود: این انتقال برای بیمه شده ها هیچ هزینه ای ندارد و بیماران سخت علاج نیز هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که تمامی خدمات آنان رایگان است.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد.
3007/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 پزشک خانوار شهری خراسان شمالی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج

سید سعید انوری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزود: سازمان بیمه سلامت ایران وظیفه پوشش بیمه افراد کم توان را متناسب با اختلال عملکردی آنها بر عهده دارد.

وی گفت: افراد کم توان بر اثر بیماری هایی، چون سکته مغزی، اتیسم و اس ام‌ای از پوشش بیمه خدمات توانبخشی برخوردار می‌شوند بدین صورت که از طریق سازمان بهزیستی به بیمه سلامت معرفی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس گروه خدمات پاراکلینیکی، توانبخشی و پیراپزشکان بیمه سلامت افزود: بر این اساس، این افراد در گفتار درمانی، فیزیو تراپی، کاردرمانی از ۵۹ کد خدمتی ستاره دار که سایر افراد برخوردار نیستند استفاده می‌کنند و از بسته خدمات وزارت بهداشت در این صندوق بهره‌مند شود در این صورت ۷۰ درصد هزینه مراکز با هر نوع مالکیتی رابیمه پرداخت می‌کند و اگر از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج بهره‌مند شوند در مراکز دولتی کاملا رایگان و در مراکز غیر دولتی تا ۸۰ درصد تعرفه خدمات توانبخشی راا بیممه سلامت پرداخت می‌کند.

دیگر خبرها

  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • بیش از ۶۵۰ هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • اشتغال ۶۱۳ مددجوی تحت حمایت مرکزی از طریق کاریابی