Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 112 هزار سپرده گذار در صندوق امداد ولایت کمیته امداد آذربایجان غربی 240 میلیارد ریال سپرده در این صندوق دارند.
وی بیان کرد: بیشتر سپرده گذاران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را خیران، پزشکان، امدادگران کمیته امداد و مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت شعبه های صندوق امداد ولایت کمیته امداد در ارومیه و دیگر شهرستان های آذربایجان غربی اضافه کرد: در صورت سپرده گذاری دیگر شهروندان در این صندوق، امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به متقاضیان وجود دارد.
وی اظهار داشت: هشت هزار و 197 مددجوی کمیته امداد در سال 1397 از تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت بهره مند شدند و در این راستا 41 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.
سهندی افزود: سقف تسهیلات پرداختی برای نیازمندان 500 میلیون ریال بوده و بازپرداخت آن حداکثر تا هفت سال و با کارمزد سه درصد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: صندوق امداد ولایت به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه اسلامی پایه گذاری شد و وام هایی را برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی خانواده های نیازمند پرداخت می کند.
وی گفت: ارائه خدمات مطلوب و متنوع به نیازمندان، جذب حداکثری منابع از طریق سپرده‌های مردمی و بکارگیری ظرفیت امدادگران در راستای جذب سپرده‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف صندوق امداد ولایت استان است.
سهندی افزود: در سال گذشته 38 هزار فقره حساب قرض‌الحسنه با سپرده ای بالغ بر 110 میلیارد ریال در نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افتتاح شد.
وی اضافه کرد: صندوق امداد ولایت از اواخر سال 1395 در استان با هدف احیای سنت زیبای قرض الحسنه و حمایت از توانمندی های مددجویان شروع به فعالیت کرده است.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند ماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرد و حدود 39 سال از آغاز فعالیت این نهاد می گذرد.
کمک به خانواده های نیازمند از طریق پرداخت مستمری، کمک هزینه های جهیزیه، تحصیل در مدرسه و دانشگاه، ازدواج، درمان و اشتغال از جمله فعالیت های این نهاد به شمار می رود.
8137/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال جامعه اسلامی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان