Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون صالحی فر مدیر موسسه پزشکی سازمان آب و برق خوزستان امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز  از ادامه خدمت رسانی به سیل زدگان خبر داد و اظهار کرد: اکیپ دامپزشکی متشکل از دکتر دامپزشک و تعدادی از دستیاران پزشک به همراه نماینده این موسسه، با هدف درمان و واکسیناسیون دام های اهالی شهرستان باوی، بخشی از روستاهای شعیبیه شوشتر و تلاقی رودخانه های دز، شطیط و گرگر، به این مناطق اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر استمرار کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل تاکید کرد و گفت: با توجه به تعاملات به عمل آمده با شورای حراست های صنعت آب و برق خوزستان، مقرر شده است اکیپ اعزامی، به صورت دوره ای به مناطق سیل زده سرکشی کند.

لازم به ذکر است دامپزشک داوطلب اعزامی "محمد کجباف" نام دارد و فرزند شهید مدافع حرم می باشد.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیلاب خوزستان دام پزشکی برنا خوزستان سازمان آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوبی‌ها فردا به دریا نروند

سازمان هواشناسی کشور برای فردا (یکشنبه) تا ظهر چهارشنبه هشدار زرد دریایی صادر کرد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی؛ سازمان هواشناسی با اعلام وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا ۱.۵ متر (تاکید بر مناطق دور از ساحل) نسبت به اختلال در تردد‌های دریایی شناور‌های سبک، احتمال اختلال در تردد شناور‌های مسافربری، احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی هشدار داد.

یکشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر، در خلیج‌فارس و دوشنبه و سه‌شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های خوزستان و بوشهر و هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی غربی دریای عمان این شرایط را خواهند داشت.

چهارشنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان و تنگه هرمز و نواحی غربی دریای عمان با وزش باد و افزایش ارتفاع موج مواجه می‌شود.

سازمان هواشناسی به اجتناب از تردد‌های دریایی به‌ویژه تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تاثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم برای فعالیت‌های ساحلی و فراساحل، همچنین سکو‌های نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه کرد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • آب‌های جنوب از فردا مواج و متلاطم می‌شود