Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه سال 97 را با عزت و سرافرازی پشت سر گذاشتیم، اظهار داشت: آن چیزی که سال گذشته اتفاق افتاد، حاصل تلاش همه روسای فدراسیون‌ها و مجموعه ورزش کشور بود.

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی امیری با اشاره به موفقیت های سال گذشته، دستاوردهای کسب شده را حاصل تلاش های فدراسیون ها و مجموعه ‌ورزش عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با بیان اینکه امسال بیشتر از سال قبل به وفاق و انسجام نیاز داریم، اظهار داشت: همه ما پذیرفته ایم که تحت مدیریت یک نفر که همان وزیر ورزش است کار کرده و برای موفقیت ورزش تلاش می کنیم.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر این موضوع که موفقیت در ورزش فقط به یک رشته تعلق ندارد، تصریح کرد: اگر موفقیتی در رشته های مختلف ورزشی کسب شده به همه ورزش تعلق دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور موثر جامعه ورزش در امر امداد رسانی اشاره کرد و ‌توضیح داد: اتفاق مهمی که امسال افتاد، مسئولیت اجتماعی بود که جامعه ورزش به خوبی از عهده آن برآمد.
صالحی امیری افزود: دو طبقه سلبریتی‌ها یعنی قهرمانان و هنرمندان همیشه در بحث مسئولیت اجتماعی پرچم‌دار هستند و باید این مساله به طور همیشگی و در جامعه نهادینه شود.
وی با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب برای اینکه همواره جامعه ورزش در بخش های امداد رسانی و‌مسائل اجتماعی ورود کند، اظهار داشت: بهتر است که مسئولیت اجتماعی به ساختار اجتماعی در جامعه ورزش و دیگر حوزه ها تبدیل شود.
رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در خود فدراسیون‌ها باید کار فرهنگی در سال 98 به شکل سازمان یافته و بهتر انجام شود.
وی در این باره گفت: کار فرهنگی به معنای چسباندن پوستر نیست بلکه ترویج فرهنگ بین ورزشکاران است. به عنوان مثال هر رشته‌ای مانند فوتبال می تواند یک نوع تبلیغ و رفتا فرهنگی در جامعه ایجاد کند.
صالحی امیری همچنین فعالیت های کمیسیون فرهنگی را مورد توجه قرار داد و افزود: تعامل فدراسیون ها با این حوزه در کمیته ملی المپیک مورد تاکید است.
وی در خصوص موزه ورزش نیز افزود: این بخش تخصصی که با همت وزیر ورزش و همچنین فدراسیون‌ها و قهرمانان راه اندازی شده، متعلق به همه جامعه ورزش است. زیبایی موزه به این است که آن را پربار کنیم و باید فدراسیون‌ها در این خصوص تلاش بیشتری به کار بگیرند.
ورزشی **9118**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش صالحي اميري كميته ملي المپيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم، بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف، انتخاب و معرفی شدند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از قهرمان ایران اظهار کرد: برگزاری این نشست خوب هم گام مثبت دیگری بود که با یک کار مشترک میسر شد. این جشنواره‌ها باعث می‌شود از ظرفیت‌های ورزش قهرمانی به خوبی استفاده شود. در سال ۱۴۰۲ در ورزش قهرمانی در ۷۰ رشته بیش از ۹۰۰ مدال کسب کردیم که سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرد.

وی افزود: مجموعه ورزش در کل کشور در حرکتی هماهنگ این افتخارات را کسب کرد و اقدامات تحولی را در دستور کار داشت. تلاش ما این است که تا پایان دولت مسائل را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم. در تحول زیرساخت‌های ورزشی موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رییس جمهوری برگزار کنیم که سال‌ها برگزار نشده بود. پروژه‌های بسیاری شناسایی شد و قرار بر این بود هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال جاری پیش‌بینی شده است و با قدرت کار را ادامه خواهیم داد.

هاشمی افزود: بحث بازسازی مجموعه ورزشی آزادی و سالن‌های تحت پوشش هم مطرح بود و موفق شدیم برای آن تامین منابع بکنیم. احداث مجموعه بزرگ در پایتخت که قول رییس جمهوری بود در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه‌ای در خور نام ایران احداث خواهیم کرد. طرح آمایش سرزمینی هم در دستور کار بود تا عدالت ورزشی حاکم شود.

وی گفت: تمام مطالبات قبلی را پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۳ و در دو هفته آینده با حضور رییس جمهوری پاداش‌های جدید هم اهدا خواهد شد. موضوع سرباز قهرمان هم مورد تاکید است. مجلس تمام مراحل را طی کرده و به زودی تصویب و گلایه قهرمانان برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه صندوق قهرمانان هم کار خوبی بود که انجام شد. بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد. حق پخش تلویزیونی هم با همکاری صدا و سیما در دستور کار است. انصاف مالی در رشته‌های حرفه‌ای نیز مورد تاکید ما بوده که در حال انجام است. واگذاری دو باشگاه بزرگ تهران هم کمک می‌کند تا از روزمرگی خارج شویم. علاوه بر این، کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار است که بعد از ۲۰ سال شاهد آن خواهیم بود.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است