Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:37:49 GMT

چهار پرواز فرودگاه اهواز با تاخیر انجام می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۰۶۵

چهار پرواز فرودگاه اهواز با تاخیر انجام می شود

اهواز - ایرنا - اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد: چهار پرواز ورودی و خروجی روز چهارشنبه این فرودگاه با تاخیر انجام می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد: پرواز ساعت 18:10دقیقه شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره 019 از مبدا اهواز به فرودگاه تهران به ساعت 19:40 دقیقه تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پرواز ساعت 22:45 دقیقه هواپیمایی آسمان با شماره 833 از فرودگاه اهواز به تهران به ساعت 24:00 تغییر یافت.
اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز همچنین اعلام کرد: پرواز شماره 018 هواپیمایی کاسپین از فرودگاه تهران به مقصد اهواز در ساعت 17:25 دقیقه با تاخیر همراه است.
بر همین اساس پرواز شماره 832 هواپیمایی آسمان در ساعت 22:15 دقیقه از مبدا تهران به مقصد اهواز با تاخیر انجام می شود.
بر اساس این گزارش ساعاتی پیش گرد و غبار شهر اهواز را فرا گرفت که شعاع دید در این شهر را به 2 کیلومتر رساند.منشاء این پدیده برابر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان داخلی اعلام شده است.
مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس بگیرند و از هرگونه تغییر ساعت پروازها اطلاع پیدا کنند.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در سطح کشور هستند.
9931/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرودگاه بين المللي اهواز اطلاعات پرواز هواپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌سیدمهدی رزاز به خبرنگار ما گفت: به اطلاع همه مسافران می‌رساند همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز با توجه به نوتام هوانوردی صادر شده تا ساعت ۶ صبح فردا، دوشنبه ۲۷ فروردین باطل شد.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • لغو ۶ پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه های مهرآباد و امام تا ساعت ۶ فردا تمدید شد
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران