Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، روزهای ١١ الی ١٣ اردیبهشت‌ماه ٩٨، کارگاه طراحی پوستر با موضوعات نظام بانکی و خدمات بانک صادرات ایران را برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این کارگاه، بهره‌مندی از ایده‌های خلاقانه، نوآورانه و متنوع هنرمندان فعال عرصه گرافیک در زمینه فرهنگ‌سازی و معرفی خدمات نظام بانکی و بانک صادرات ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه طراحی پوستر با موضوعات مرتبط با حوزه بانکداری، خدمات و محصولات (http://yon.ir/Y5vwc) ارائه‌شده توسط بانک صادرات ایران، ترویج فرهنگ استفاده از تکنولوژی‌های جدید بانکی و... زیر نظر استاد فرزاد ادیبی، گرافیست صاحب‌نام کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه لازم است حداقل سه و حداکثر پنج نمونه از پوسترهای خود را در قطع ۵۰۰ در ٧٠٠ پیکسل با فرمت JPEG تا تاریخ اول اردیبهشت‌ماه ١٣٩٨ همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به آدرس ایمیل bsiposter@gmail.com ارسال کنند که پس از ارزیابی آثار ارسالی، از بیست نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه پوستر به مدت سه روز‌ که از ١١ الی ١٣ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهد شد.

به آثار برگزیده حائز رتبه اول تا سوم این کارگاه به ترتیب مبالغ چهل، سی و بیست میلیون ريال به همراه لوح تقدیر اهدا شده و به سایر شرکت‌کنندگان، مبلغ دو میلیون ریال به همراه گواهی حضور در کارگاه اهدا خواهد شد.

در این کارگاه، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوع «بانک صادرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب خواهند شد که این آثار در نمایشگاه‌های گروهی به نمایش در خواهند آمد و پس از آن در تبلیغات ترویجی بانک صادرات ایران در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب (http://yon.ir/Y5vwc) و... مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

همراه داشتن لپ تاپ (http://yon.ir/Y5vwc) در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.

♦️علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ ٨٤٧٦٤١١٧ (اداره‌کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران) تماس بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»

عرفان شهیاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کردستان دارای پتانسیل‌های فرهنگی و هنری بسیاری است که فرصت خلق آثار هنری فاخر را فراهم می‌سازد و در این راستا موضوع ششم اردیبهشت «روز سنندج» می‌تواند جاذبه‌های فرهنگی، هنری و بصری این استان را با ابزار پوستر به جامعه‌ای بزرگ‌تر معرفی نماید.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سال ۱۳۹۷ نام‌گذاری ۶ اردیبهشت‌ماه به نام «روز سنه» (روز سنندج) را تصویب کرد، گفت: به همین مناسبت انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج در نظر دارد نمایشگاهی از آثار پوستر را برای بزرگداشت این روز در گالری هنر شهر سنندج برگزار کند.

ایده پردازی براساس ساختار زیباشناختی شهر باشد

رئیس انجمن هنرهای تجسمی کردستان یادآور شد: نکات قابل توجه برای ایده پردازی شامل بافت شهر سنندج، رشته‌های اطراف شهر، ساختار زیباشناختی شهر سنندج و موسیقی است.

شهیادی یادآور شد: سنندج (به کردی: سَنَه یا سنه‌دژ) مرکز استان کردستان است که بافت این شهر از لحاظ توپوگرافی دارای ویژگی منحصربه‌فردی است و رشته کوه‌های زاگرس در این منطقه به صورت زنجیروار دور شهر را به مانند دژی فرا گرفته‌اند و این ساختار جغرافیایی بیان بصری خواصی را برای شهر سنندج به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: هویت و ساختار زیبایی شناختی سنندج بر مبنای آداب و اعتقاداتی فرهنگ منطقه‌ای یا محلی کردستان شکل گرفته است و فرهنگی برساخته از جغرافیا، زبان، موسیقی، رقص، پوشش و غیره دارد که می‌توان به آثار حجمی و مجسمه‌های شهری در سطح شهر سنندج اشاره کرد که روایت‌گر هویت دیداری منحصر به فرد سنندج است.

وی تصریح کرد: همچنین نشانه‌های سمبلیک و شمایلی در هویت بصری سنندج می‌تواند در بیان طراحی پوستر حائز اهمیت باشد.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی کردستان اذعان کرد: موسیقی در سنندج رویکردها و بیان‌های مختلفی را دارد، مانند موسیقی بر مبنای اعتقادات عرفانی و همچنین موسیقی فلکلور که برساخته از زندگی و مراسم‌های اجتماعی مردم آن منطقه است و سنندج از طرف سازمان جهانی یونسکو به عنوان شهر خلاق موسیقی شناخته شده است.

اعلام شرایط شرکت در فراخوان

شهیادی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه اذعان کرد: شرکت برای تمامی هنرمندان در سطح کشور آزاد و رایگان است و آثار ارسالی برای داوری باید در مرحله اول داوری به صورت: 1080x1350 pix با رزولیشن ۳۰۰dpi-JPEG / HIGH به صورت عمودی بوده که در مرحله بعد از انتخاب توسط داوران و درخواست از هنرمندان منتخب در قالب پوسترهایی با رزولوشن ۱۵۰dpi و با اندازه ۱۰۰ در ۸۰ سانتی‌متر JPEG / HIGH عمودی برای چاپ و ارائه در نمایشگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: باید بر روی پوستر عبارت‌های «۶ گۆلان ڕۆژ سنە» و«۶ اردیبهشت روز سنندج» درج شود و در تکنیک و ابزار مورد استفاده محدودیتی وجود ندارد. اما تمام عناصر بصری باید به صورت اختصاصی برای این منظور طراحی شده باشند و کپی نباشد.

وی اضافه کرد: در تعداد ارسال آثار از طرف یک شرکت کننده محدودیتی وجود ندارد و طراح با شرکت در این مسابقه حق هر گونه استفاده چاپی و دیجیتالی از اثر ارسالی را با حفظ حقوق معنوی طراح برای انجمن هنرهای تجسمی استان کردستان قائل می‌شود.

شهیادی اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق آی دی تلگرام @Chshafei ارسال نمایند.

گفتنی است؛ مهلت ارسال فایل اصلی یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بوده و برگزاری نمایشگاه و اعلام برندگان همزمان با روز ۸ اردیبهشت ماه روز جهانی گرافیک خواهد بود.

به سه طراح برگزیده براساس نظرات داوران سه جایزه پنج میلیون تومانی اهدا می‌شود و همچنین به تمامی هنرمندانی که آثار آنها به نمایشگاه راه یافته است، گواهی شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد.

آثار برگزیده به صورت نمایشگاه گروهی در گالری هنر سنندج و همچنین در سطح شهر سنندج به نمایش در خواهند آمد.

کد خبر 6078732

دیگر خبرها

  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • راهکار‌هایی برای تقویت حکمرانی ریال
  • ضرورت تلاش نهاد‌های حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • ضرورت تلاش نهادهای حاکمیتی برای ارتقای حکمرانی در حوزه ریال
  • اعلام فراخوان طراحی پوستر با موضوع «روز سنه»
  • «معارف قرآن» استاد مصباح نظام فکری منسجمی از معارف را شکل می دهد
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی