Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

  به گزارش خبرگزاري بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، هيأت مديره اين بانک طي مصوبه‌اي نرخ حق‌الوکاله بکارگيري سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري براي سال 1398را حداکثر 3 درصد تعيين و به شعب ابلاغ کرد.
بنابراين گزارش: نحوه توزيع مابه التفاوت سود قطعي و سود علي‌الحساب سپرده‌ها بين سپرده‌گذاران درسال مذکور به‌صورت يکسان و منطبق با ضوابط بانک مرکزي و در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه پرداخت مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است: حق‌الوکاله مبلغي است که بانک‌ها در چارچوب بانکداري اسلامي و بدون ربا در قبال بکارگيري منابع سپرده‌گذاران از آنان دريافت مي‌کنند و درصورتي که درآمدهاي ناشي از بکارگيري سپرده‌هاي مشتريان نزد بانک از سود علي‌الحساب پرداختي به سپرده‌گذاران بيشتر شود مابه‌التفاوت آن نيز پرداخت مي‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

تین نیوز

از تاریخ اول خردادماه ۱۴۰۳ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک اقتصادی؛ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: "در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می کند."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • رونمایی از پست بانک متحول شده
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی