Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر پیگیری اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه بیان کرد: این اعتبارات در راستای رونق تولید و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و کسب و کار‌های شهری و روستایی نقش مهم و موثری دارد.

وی، اجرای پایانه صادراتی مواد معدنی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: یکی از اسکله‌هایی که برای ایجاد پایانه صادراتی مواد معدنی در نظر گرفته شده اسکله خورشهاب است که باید برای ارائه راهکار‌های لازم در نشست تخصصی با حضور سرمایه‌گذار و مسئولان ذیربط این مهم بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به بررسی مشوق‌های بیمه‌ای عنوان کرد: برای ایجاد اشتغال و جذب نیرو مشوق‌های بیمه‌ای برای کارفرمایان و پیمانکاران ابلاغ و پیگیری شود.

گراوند با تاکید بر بررسی قیمت واگذاری انشعاب آب در شهرک‌های صنعتی بوشهر تصریح کرد: اقدامات مسئولان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در تدوین و اجرایی شدن طرح‌های آبرسانی استان بوشهر قابل تقدیر است، ولی قیمت واگذاری انشعاب آب در شهرک‌های صعنتی باید بررسی شود.

وی، با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق رونق تولید گفت: برای رونق تولید نباید هزینه‌های خدمات در بخش‌های مختلف افزایش یابد چراکه افزایش قیمت‌ها خلاف رونق تولید محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از زمین‌گیر شدن واحد‌های تولیدی جلوگیری شود افزود: واحد‌های تولیدی و صنعتی در ابعاد گوناگون باید مورد حمایت قرار بگیرد و از زمین‌گیر شدن آن‌ها جلوگیری شود.

گراوند جهادی عمل کردن در حل مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی را رسالت مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: مهم‌ترین کار مسئولان در حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی این است که جهادی عمل کنند و در این عرصه واحد‌های تولیدی نباید صدمه و آسیب ببینند.

وی، با تاکید بر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اقتصادی از ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری برخوردار است که تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری امری مهم و ضروری است.

استاندار بوشهر ظرفیت شهر ساحلی بوشهر در امر سرمایه‌گذاری را فوق‌العاده دانست و تاکید کرد: بسته سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف شهر بوشهر برای مشارکت بنگاه‌های خصوصی مورد توجه شهرداری قرار دارد.

گراوند از ابلاغ مرحله دوم اعتبارات و تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اعتبارات اشتغال‌زایی روستایی سال قبل تحول عظیمی در روستا‌های استان در عرصه تولید، رونق اجتماعی و اشتغال ایجاد کرد که با تخصیص اعتبارات مرحله دوم در امر رونق تولید می‌تواند نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/م

حل مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است، دولت با اتخاذ یک تصمیم مشخص برای واگذاری بنگاههای وابسته به خود به بخش عمومی و مردمی اقتصاد زمینه تحقق شعار سال را فراهم کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص الزامات شعار سال گفت: برای تحقق جهش تولید،  بایستی همه قوا به ویژه دولت محترم  با واگذاری بنگاه‌های اقتصادی وابسته به خود،  به مردم  و بخش مردمی اقتصاد، ضمن کاهش زیان دهی این قبیل بنگاه‌ها، هم زمینه حضور مردم در بخشهای مختلف فراهم شود و‌ هم زمینه رونق و شکوفایی بنگاه‌های مذکور و افزایش سهم مشارکت عمومی اقتصاد کشور فراهم گردد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امکان جهش تولید با تولد آسان و رشد سریع بنگاه‌های اقتصادی مردمی
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|احسان ارکانی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی