Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@07:47:15 GMT

سال گذشته 466 تبعه بیگانه در گمرک بازرگان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۲۰۲

سال گذشته 466 تبعه بیگانه در گمرک بازرگان دستگیر شدند

صادق نامدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 244 هزار و 411 لیتر گازوئیل و 201 هزار و 960 لیتر نفت سفید کشف و ضبط شد.
وی ارزش ریالی گازوئیل را 6 میلیارد و 667 میلیون و 484 هزار و 442 ریال و نفت سفید را هفت میلیارد ریال و 974 میلیون و 390هزار و 600 ریال عنوان کرد، ادامه داد: در این راستا نیز 537 پرونده تشکیل به محاکم قضائی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نامدار» همچنین مقدار کشفیات ارز را 40 هزار و 337 از نوع دلار و یورو ذکر کرد و گفت: ارزش ریالی ارز ها یک میلیارد و 337 میلیون و 476 هزار ریال بوده است.
به گزارش ایرنا مرز بازرگان که دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی به شمار می رود در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان از توابع ماکو قرار دارد؛ این گمرک در سال 1305 شمسی راه اندازی شد و تنها مرز 24 ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه است.
7132/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایران و ترکیه دلار کشف و ضبط گمرک یورو 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند

مهدی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با اشاره به موضوع مبارزه با قاچاقچیان سازمان یافته کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهرستان شهریار اظهار کرد: «در جهت حمایت از تولید و معیشت شهروندان طی شش ماه گذشته این دادستانی اقدام به کشف انواع کالا‌های قاچاق و احتکارشده کرده است.»

به گزارش ایلنا، وی افزود: طی شش ماه گذشته بیش از ۵.۱ میلیون لیتر فراورده‌های نفتی، ۲۵ تن مواد خوارکی، ۲۹ هزار قلم انواع لوازم خانگی آشپزخانه، ۹۸ هزار قلم انواع لوازم یدکی در مجموع به ارزش ۹۰۵ میلیارد ریال کشف شد.

دادستان شهریار در پایان تصریح کرد: ۸۹ نفر از قاچاقچیان که در زمینه قاچاق کالا که در سطح شهرستان شهریار اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کردند، شناسایی و تحویل مرجع قانونی شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • درآمد ۱۱ هزار میلیاردی گمرک یزد/تراز مثبت ۱۷۷ میلیون دلاری تجارت فرامرزی استان
  • تسریع در روند ترخیص داروها از گمرک/ دپوی سه ماهه سرُم
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • اخراج ۲۴۷ تبعه خارجی از لرستان طی سال گذشته
  • طرد بیش از ۲۷ هزار تبعه غیر مجاز از البرز
  • شناسایی ۲۴۷ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای لرستان