Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از فاش شدن یک پرونده مزاحمت اینترنی بعد از هشت سال پنهان کاری شاکیه خبر داد و گفت: متهم از طریق پیام‌رسان تلگرام برای نوعروس ایجاد مزاحمت می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سرهنگ علی قهرمان طالع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در پی مراجعه شاکیه به همراه همسر خود به پلیس فتا اردبیل و طرح شکایت در خصوص اینکه چند سالی است شخصی از طریق فضای مجازی اقدام به مزاحمت و تهدید انتشار عکس‌های شخصی وی می‌کند، خواستار رسیدگی قانونی به اظهارات خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شاکیه با بیان اینکه دیگر قادر به پنهان‌کاری نبوده و به دلیل علاقه به همسر و زندگی‌شان می‌خواهد هر چه زودتر به زندگی طبیعی خود برگردد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: طبق اظهارات این شاکیه این رابطه دوستی 8 سال قبل به مدت کوتاهی اتفاق افتاده و در این مدت با تهدیدات متهم با عذاب زندگی کرده و دیگر نمی‌تواند ادامه دهد ، خواستار برخورد قاطع پلیس با مجرم شد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و اقدامات پلیس فتا، مشخص شد که شاکیه سال‌ها قبل با پسر جوانی دوست بوده و این رابطه دوستی منجر به تهیه تعدادی عکس خصوصی شاکیه از سوی متهم شده و این عکس‌ها ابزاری برای اخاذی طلا، پول نقد و حتی سفته از سوی وی شده است.

قهرمان طالع تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان سایبری با روش‌های تخصصی ضمن کشف محل زندگی متهم ، وی را دستگیر کردند و به پلیس فتا استان انتقال دادند و پس از تکمیل پرونده مجرم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: والدین به‌عنوان رکن اصلی خانواده در صورت بروز چنین قضایایی عجولانه تصمیم نگرفته و با موضوع به‌صورت منطقی برخورد کرده و با اعتماد به پلیس، راه قانونی را در پیش‌گرفته و به‌هیچ‌وجه شخصاً اقدام به یافتن مزاحم با برقراری ارتباط، قرار ملاقات حضوری نکنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مراسم تجلیل از زوجین دهه شصتی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج نموده اند برگزار شد. در این مراسم از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.
مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.
علیخانی گفت: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.
حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این آیین گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.
وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.
خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!