Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به منزل شهید «صالح عمر البرغوثی» در روستای «کوبر» واقع در شمال غرب رام‌الله یورش بردند و آن را تخریب کردند.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، بیش از 40 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی به همراه بلدوزرهای این رژیم به روستای کوبر حمله‌ور شدند، منزل شهید البرغوثی را محاصره و خانواده وی را از آن بیرون کردند؛ آنها در ادامه درختان موجود در اطراف منزل را از جا کندند و شروع به تخریب این منزل دو طبقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دهها نفر از اهالی روستا که تلاش داشتند خود را به منزل شهید البرغوثی برسانند، با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر شدند و به سمت آنها گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور شلیک شد.
پس از تخریب این منزل، پدر شهید بر ویرانه‌ها آن ایستاد و خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کرد، این منزل را دوباره خواهند ساخت.  

شهید البرغوثی طی عملیاتی استشهادی خود (در 12 دسامبر 2018) در نزدیکی «عوفر» واقع در شرق را‌م‌الله، چندین صهیونیست را مجروح کرد.


این اقدامات رژیم صهیونیستی همزمان با روز اسیر فلسطینی ( 17 آوریل) صورت می‌گیرد. اسرایی که در شرایطی سخت در بند رژیم صهیونیستی هستند و سابقه حبس برخی از آنها به بیش از 30 سال می‌رسد.

بر اساس آمارها تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به بیش از 6500 نفر می‌رسد. 

تخریب روستای «العراقیب»
بلدوزرهای رژیم صهیونیستی امروز برای صد و چهل و سومین بار روستای «العراقیب» در «نگب» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی را تخریب کردند.

بر اساس گزارش «عرب 48»، اهالی العراقیب اعلام کردند، پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز به همراه بلدوزرها و خودروهای نظامی به این روستا یورش آوردند و پناهگا‌ه‌های موقت ساخته شده از چوب، نایلون و برگ درخت  را تخریب کردند.
 
روستای عراقیب یکی از 45 روستای اعراب 1948 در فلسطین اشغالی است که رژیم صهیونیستی آنها را به رسمیت نمی‌شناسد. مدیریت اراضی رژیم اشغالگر قدس، ساکنان این روستاها را که در سرزمین آباء و اجدادی خود زندگی می‌کنند به تصرف غیرقانونی اراضی متهم می‌کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، دوستعلی سردار جلیلیان گفت: لحظاتی قبل، مأموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کرد که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه آنها، سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

کد خبر 6079031

دیگر خبرها

  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه
  • عامل شهادت شهید «حمید سلطانی نژاد» به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت ستوان‌دوم شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • عامل شهادت شهید حمید سلطانی نژاد به هلاکت رسید
  • دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد