Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@21:06:31 GMT

آمریکا نمونه بارز و کامل تروریسم دولتی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۷۱۲۵۶

آمریکا نمونه بارز و کامل تروریسم دولتی است

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون به دنبال خاموش کردن چراغ اسلام بودند، افزود: استکبار جهانی پس از 14 قرن همین اندیشه را دنبال می کند اما هرگز نه به نیت خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در کشور جمهوری اسلامی 18 هزار نفر از مردم عادی گرفته تا رییس جمهوری، رییس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس، دانشمندان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط گروهک های تروریستی به شهادت رسیده اند، اظهار داشت: آمریکایی ها در یک اقدام سخیف سپاه را که در طول 40 سال گذشته همیشه حامی ملت بوده است، به عنوان تروریست معرفی می کنند و با گروهک های تروریستی برای بر هم زدن امنیت ایران اسلامی جلسه می گذارند و آنان را پشتیبانی مالی می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا نمونه بارز تروریسم دولتی است زیرا همین آمریکا بود که «ناکازاکی» و «هیروشیما» را با خاک یکسان کرد، هزاران انسان بی گناه را در افغانستان، لیبی، ویتنام، سوریه، سودان، عراق و ... به خاک و خون کشید، با فروش بمب های شیمیایی به رژیم بعثی سبب شهادت هزاران نفر از مردم حلبچه، سردشت و رزمندگان ایرانی شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حامیان آنان از سپاه کینه‌های عمیقی بر دل دارند، چون با حضور سپاه در منطقه همه توطئه‌های آنان خنثی شده است.

حجت الاسلام سرایی بیان کرد: اکنون آمریکایی ها بعد از صرف میلیاردها دلار هزینه در خاورمیانه و تشکیل ده ها گروهک تروریستی تکفیری به خواسته های خود نرسیده اند، چون سپاه پاسداران همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی اضافه کرد: دشمنان می خواهند با قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروهک های تروریستی کمی از شکست های خود را جبران کنند اما همه می دانند این کار از سوی دولت آمریکا نشانگر ضعف این کشور در منطقه است.

وی اضافه کرد: ملت ایران ملتی عاشورایی است و ملتی که عاشورایی باشد از مکر و نیرنگ دشمنان هراس ندارد، چون داشتن این مکتب باعث شده است که امروز با عنایت خداوند، فرزندان این آب و خاک موشک های طراحی کنند که لرزه بر اندام آمریکا و نوکران آنان بیاندازد.

وی ادامه داد: قطعا این عمل آمریکایی ها سبب محبوبیت چند برابر سپاه در میان امت های آزادی طلب جهان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می‌آید، گفت: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی مهمترین ویژگی این شهید را  علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود دانست و افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام (ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

وی با اشاره به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش گفت: شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی‌ها باید شهید می‌شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد